recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvd’er til skrald modtages gerne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dvd’er til skrald modtages gerne

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dvd’er til skrald modtages gerne
    Sendt: 21-December-2017 kl. 14:43
Jeg blev lidt ansporet til dette indlæg efter anden tråd hvor der bortgives nogle dvd´er.

Som skrevet i anden tråd arbejder jeg i Social Psykiatrien, hvor vores brugere har en dobbeltdiagnose dvs et misbrug og psykisk lidelse.

Vi flyttede i andre lokaler i en anden by (en lille trist by i virkeligheden), hvor vores brugere ikke længere har et aktivitets tilbud. Jeg har/er med i et udvalg hvor vi nu har fået bevilget en komplet bolig til et aktivitets tilbud.
Her har vi for meget få midler fået lavet et hyggeligt multibord med div aktiviteter eller blot en mulighed for en kop kaffe.

Vi har fået budget til køb af en fladskærm og har fået en 55" op i et andet rum, som er lavet til et bio/spil miljø med møbler der kan "hænges" på væggene så gulvet i løbet af 3 minutter kan bruges til yoga osv osv.

Nå, men i den forbindelse er vi blevet klogere på et stort ønske fra vores brugere. Det er mulighed for at kunne side og se en film.
Vi har dog ikke et budget til køb af blu ray´s. Dernæst er alle brugere fint tilfredse med dvd´er - det er ikke billedkvaliteten der er det vigtige her:).

Jeg ønsker ikke at "gå tiggergang", men vil blot gerne have min stemme hørt, såfremt nogen alligevel skulle smide dvd´er ud.

Som skrevet i anden tråd er vi heller ikke uden et budget, men vi har dog ikke meget at gøre med, så alt er brugt eller foræret pånær det nye tv:)..

Så ja - står du og skal smide dine dvd´er ud tager vi gerne imod:)

NB vi har en ps3 også, så skulle der ligge nogle gamle ps3 spil modtager vi gerne dem også eller køber for en god pris




Redigeret af Bromberg5 - 21-December-2017 kl. 22:06
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 15:48
Der er en del "gives bort" grupper på facebook. Her bliver der dagligt givet dvd'er bort. Der er nok også en gruppe for dit område.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af wernermeyer wernermeyer skrev:

Der er en del "gives bort" grupper på facebook. Her bliver der dagligt givet dvd'er bort. Der er nok også en gruppe for dit område.


Tak tak, men igen vi “mangler” ikke noget, så det er mere hvis nogle alligevel skal af med film:).

Aner ikke engang om der er regler for den slags om jeg som ansat i det offentlige må anmode eller hvad den slags her kan kaldes.
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 17:25
Hej. Måske er det bare mig der ikke lige kan se hvor i landet du holder til? Har en god stak til at stå i århus. :-).
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Sorenok Sorenok skrev:

Hej. Måske er det bare mig der ikke lige kan se hvor i landet du holder til? Har en god stak til at stå i århus. :-).


Jeg bor i Høng tæt på Slagelse. Hmmm det ville være fint ellers, men er det for omstændigt at sende? Mod betaling naturligvis:)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 18:43
Nu er jeg ikke umiddelbart typen der smider den slags væk, men i forbindelse med at jeg flytter i starten af januar, ryger dvdfilmene med garanti ned i kælderrummet.. 

Hvis du på nogen måde kan få arrangeret transport over til dig så donerer jeg da gerne et par flyttekasser fyldt til randen til det formål :) 
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 19:09
Tjaa så mister det lidt den lille fordel jeg ville kunne af aftalen :-/

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu