recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED55B7V analog lyd ud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED55B7V analog lyd ud

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OLED55B7V analog lyd ud
    Sendt: 28-December-2017 kl. 18:46
Overvejer at anskaffe mig et OLED55B7V. Er der nogen der ved om der er analog lyd ud, så jeg kan forbinde med min Sonos Connect Amp? Synes ikke det fremgår af manualen, måske fordi det ikke er der.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 18:51
Hvorfor ikke smide et optisk kabel i?
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af nenne nenne skrev:

Overvejer at anskaffe mig et OLED55B7V. Er der nogen der ved om der er analog lyd ud, så jeg kan forbinde med min Sonos Connect Amp? Synes ikke det fremgår af manualen, måske fordi det ikke er der.
Eneste analog udgang der er, er hovedtelefon udgang, men der er optisk udgang, og en optisk til analog konverter koster ikke megetWink
Mvh Jesper
Til top
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 00:45
Mit eksisterende setup kører også via hovedtelefonudgang som jeg foretrækker frem for optisk (har ikke surround at tænke på), da volumen knappen fra tv fjernbetjeningen så også skruer op og ned for Sonos.
Og bare for at være helt sikker, hovedtelefon udgangen er der? Jeg synes nemlig ikke jeg på nærbilleder kan se stikket.
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 16:50
1. Google modelnummer.
2. Skriv "manual" i søgefeltet efter modelnummeret.
3. Download dansk manual på LG's hjemmeside.

iflg. manualen er der de ønskede udgange til anlæg (optisk) og hovedtelefoner.
Til top
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 20:24
Du har ret, havde ellers kigget manualen igennem, men havde overset hovedtelefonstikket. Tak for hjælpen.
Til top
DaneLaw Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2018
Sted: København N.
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DaneLaw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 11:35
Fungere glimrende på mit B7V og i mangel af et surround system, bruger jeg min Pure sensia med et simpelt jack kabel til at supplere lyden flere invkler og understøtter fint TVets egne, som bestemt er hæderlige med størrelsen in mente..
du skal bare vælge dobbel-featuren i soundindstillinger, dog er der en tastefejl i indstillinger og i menuen, hvor de skriver trådløse høretelefoner kan opere sideløbende med TVets egne højtalere, og her menes ej trådløst men kablet forbindelse...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu