recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til opdatering af Ikea pærer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til opdatering af Ikea pærer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 12:56
249,-

Så man burde kunne spare sammen.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40337806/
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvad koster en bridge ?

Hvad med næste gang pærerne skal opdateres ?

249,- Er også derfor, at jeg påtænker at købe en, og når alle pærer virker til Hue, så kan den sælges. De nye pærer skulle alle virke, men jeg har desværre ikke fået en af de nye.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

249,-

Så man burde kunne spare sammen.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40337806/
Det har ikke noget med prisen at gøre. Det er irriterende, at mine pærer kan komme til, at virke ved en sølle opdatering. Og værre er, at hvis jeg havde taget pæren ved siden af, så havde den måske virket.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

Kan du ikke købe en bridge og opdatere og så retunere den efterfølgende.


Klar over det er en gråzone, men dette tangere tæt på bedrageri.

En mærkelig holdning, der er kommet blandt danskere. Skal jeg bruge noget køber jeg det bare lige, udnytter det og levere det så tilbage, så en anden kan få et "brugt" produkt.

Jeg er klar over butikkerne har denne service. Men det er vist ikke tiltænkt at kan lige kan købe/låne dimsen for at fixe noget der hjemme.


-- Jo men kan kan vel også argumentere, at de sælger et produkt der ikke er opdateret og derfor ikke kan det, de lover - out of the box. Der står ikke noget om, at man skal opdatere produktet, før det virker med HUE, på deres hjemmeside. Det finder man først ud af, når man står med produktet i hånden.
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

Kan du ikke købe en bridge og opdatere og så retunere den efterfølgende.


Klar over det er en gråzone, men dette tangere tæt på bedrageri.

En mærkelig holdning, der er kommet blandt danskere. Skal jeg bruge noget køber jeg det bare lige, udnytter det og levere det så tilbage, så en anden kan få et "brugt" produkt.

Jeg er klar over butikkerne har denne service. Men det er vist ikke tiltænkt at kan lige kan købe/låne dimsen for at fixe noget der hjemme.

+1 fra min side.
Du har helt ret.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2018 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

249,-

Så man burde kunne spare sammen.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40337806/

Det har ikke noget med prisen at gøre. Det er irriterende, at mine pærer kan komme til, at virke ved en sølle opdatering. Og værre er, at hvis jeg havde taget pæren ved siden af, så havde den måske virket.

Ok. Du skrev bare at pengene var små i et tidligere indlæg.

Og som en anden skriver. Så har du den til fremtidige opdateringer.

Men irriterende er det da, når man køber en pære i opdateringslotteriet.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2018 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

249,-

Så man burde kunne spare sammen.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40337806/

Det har ikke noget med prisen at gøre. Det er irriterende, at mine pærer kan komme til, at virke ved en sølle opdatering. Og værre er, at hvis jeg havde taget pæren ved siden af, så havde den måske virket.

Ok. Du skrev bare at pengene var små i et tidligere indlæg.

Og som en anden skriver. Så har du den til fremtidige opdateringer.

Men irriterende er det da, når man køber en pære i opdateringslotteriet.
Ja, pengene er da små lige efter jul. Men kunne da godt købe den. Gider bare ikke, at lægge porto oveni. Lige nu, har jeg så de pærer, som jeg skal bruge, så der er jo en chance, for at der var helt opdateret, til når jeg engang skal have nye. Så ville jo være nemmere, og så kunne jeg se, om deres pærer er lige så gode som hue´s.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu