recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 8000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Paul Page Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-December-2017
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Paul Page Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 8000
    Sendt: 30-December-2017 kl. 15:53
Hej folkens :)

Nu er det sådan jeg har i dag købt et par, men de er uden kabler (dog med strøm kabler)

Jeg vil gerne have dem tilsluttet min gamle Pioneer SX 636.  

Mit spørsmål er så :    Kan det lade sig gøre bare sådan lige ? Har set på Av - Connections. De sælger flere kabler osv.  Jeg har i øvrigt min forstærker tilsluttet en pladespiller og det er stort set det de skal bruges til...  Det er ingen Riaa indbygget i pladespilleren.  Har læst Peter pan`s udførlige intro men fatter nada!

Godt nytår :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2017 kl. 16:16

Den Reciver har ikke Pre Out, til Aktive højttalere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Paul Page Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-December-2017
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Paul Page Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2017 kl. 16:17
Hvad skal jeg så bruge ? Må gerne være en retro og billig...

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2017 kl. 16:23

Hvis der kan findes en kontrol forstærker af ældre model, så er det en sådan der skal bruges, da den kræver tilslutning til et effekttrin, og det er jo i højttalerne.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Paul Page Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-December-2017
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Paul Page Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2017 kl. 16:37
Ok. Hvilken B&O kan jeg bruge til setuppet så ?  Skal kunne tilsluttes en pladespiller af ny dato...

Redigeret af Paul Page - 30-December-2017 kl. 16:39
Til top
Paul Page Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-December-2017
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Paul Page Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2018 kl. 14:47
Har købt en Tipo streamer med pre-out og trigger. men der kommer med svag lyd ud af højtalerne.   har kabler fra av connecrion med trigger og powerlink. kan det være Tipo som er for svag ???   
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu