recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic cashback - fra tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic cashback - fra tyskland

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic cashback - fra tyskland
    Sendt: 31-December-2017 kl. 09:37
Har set på Amazon.de en Bd afspiller/optager hvor der gives 80 euro i cashback fra Panasonic.de men gælder dette også når jeg jo bor i Danmark og køber varen i Tyskland ?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 10:28
Har du et link?
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 10:30
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Har set på Amazon.de en Bd afspiller/optager hvor der gives 80 euro i cashback fra Panasonic.de men gælder dette også når jeg jo bor i Danmark og køber varen i Tyskland ?


Teilnahmeberechtigt sind Endkunden ab 18 Jahren mit Wohnsitz im europäischen Wirtschaftsraum sowie europäischem Bankkonto.

Støtteberettigede til deltagelse er slutkunder fra 18 år med bopæl i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde samt en europæisk bankkonto.
.....
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 12:35
Det ser ikke ud til at være begrænset til Tyskland.

Prøv evt at ringe til deres hotline.

Edit.
Der kom jeg lidt for sent.

Redigeret af Mufti - 31-December-2017 kl. 12:37
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Har du et link?
 
 
 
Hej Benny...
 
Det ser da smukt ud og som jeg læser det, så er den du linker til - til Satelit-modtagelse. Altså DVB-S og DVB-S2. Altså i min verden satellit og det vil passe mig super, hvis denne er til satellit?
 
Men kan den benyttes til Canal Digital også?
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Har du et link?
 
 
 
Hej Benny...
 
Det ser da smukt ud og som jeg læser det, så er den du linker til - til Satelit-modtagelse. Altså DVB-S og DVB-S2. Altså i min verden satellit og det vil passe mig super, hvis denne er til satellit?
 
Men kan den benyttes til Canal Digital også?

dvb-s(2) er til satellit.

Vedr. CD, så ja hvis kortet ikke er parret med modtager.
.....
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 13:59
Har skrevet til Panasonic i Tyskland, og fået svar retur hvor de oplyser at cashback kun gælder for Tyskland og Østrig
 
Svaret lyder sådan:
 

Wir möchten Ihnen mitteilen, dass die Cashback-Aktion leider nur für Deutschland und Österreich gilt.

Weitere Informationen darüber können Sie unter dem nachfolgenden Link finden.

https://www.panasonic.com/de/consumer/cashback.html

Wir bedauern, Ihnen keine andere Auskunft geben zu können und bitten Sie um Ihr Verständnis.

Die vorstehenden Auskünfte werden von uns nach bestem Wissen gegeben.

Sie sind nicht rechtlich bindend. Insbesondere stellen sie keine Eigenschaftszusicherung dar, die Ansprüche gegen uns oder Ihren Fachhändler begründen.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu