recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Ikea trådfri bridge og kontakt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Ikea trådfri bridge og kontakt

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Ikea trådfri bridge og kontakt
    Sendt: 04-Januar-2018 kl. 15:31
Der skulle vel ikke være nogen, som har en af disse liggende? Så ville jeg gerne aftage sådan en. Helst i nærheden af Taastrup, så jeg er fri for porto.

Redigeret af Flemming Larsen - 10-Januar-2018 kl. 19:59
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 01:30
Kan godt være jeg spørger dumt, men når du alligevel bor i Tåstrup, hvorfor køber du ikke en i Ikea så?
De er jo praktisk talt din nabo :D
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 05:10
Den er ikke på lager.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 07:20
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Kan godt være jeg spørger dumt, men når du alligevel bor i Tåstrup, hvorfor køber du ikke en i Ikea så?
De er jo praktisk talt din nabo :D
Det ville så have været nemt, hvis de havde haft nogen. Jeg har prøvet, at bestille online, men den kan først leveres den 22/2. Det er lidt lang tid.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 07:20
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Den er ikke på lager.
Nemlig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 11:19
Arh, skrammel. Så kan jeg godt se det er et problem. Men godt jeg fik spurgt så. Havde ellers tænkt på at tage en smut i Ikea i weekenden for at købe en del trådfri, da vi lige har fået en Echo Dot :)
Det udskyder jeg så til slut februar :(
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 11:21
Hmm.. Ikeas hjemmeside siger dog, at de forventer nye mellem den 4. til den 11. februar. Gælder både Taastrup og Gentofte.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Hmm.. Ikeas hjemmeside siger dog, at de forventer nye mellem den 4. til den 11. februar. Gælder både Taastrup og Gentofte.

Ok, det gjorde de ikke tidligere. Jeg er skrevet op til, at få besked når de kommer på lager.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 13:10
Jeg har en sprit ny som knægten har fået i julegave, men den skal byttes til noget andet, da han også fik hue.

Jeg bor i karlslunde, hvis du vil afhente den. Kvittering haves.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af sho sho skrev:

Jeg har en sprit ny som knægten har fået i julegave, men den skal byttes til noget andet, da han også fik hue.

Jeg bor i karlslunde, hvis du vil afhente den. Kvittering haves.
Jeg sender en PB.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af sho sho skrev:

Jeg har en sprit ny som knægten har fået i julegave, men den skal byttes til noget andet, da han også fik hue.

Jeg bor i karlslunde, hvis du vil afhente den. Kvittering haves.
Bare sådan til info, så kan han bruge Trådfri pærerne sammen med Hue, men han skal bruge Trådfri Bridge til at opdatere pærerne med nyeste firmware, hvis ikke de allerede har det.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 15:43
Det er altså ikke nemt det der trådfri. Det viser sig, at pærer og bridge ikke kan bruges uden en af deres afbrydere. What the Fu.. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu