recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere-siden blevet sløvere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Recordere-siden blevet sløvere?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Recordere-siden blevet sløvere?
    Sendt: 10-Januar-2018 kl. 21:39
Synes, recordere.dk er blevet meget sløv på det sidste. Man kan godt bruge sitet, smide indlæg, og bruge PB-funktionen men sitet loader og loader, og bliver aldrig færdig med det.

Uden A*B*O*K*R er det som ovenstående. Med denne tilføjelse slået til - så kører sitet fremragende! Ingen loading i det uendelige.

Windows 7
Google Chrome

Fixit...Smile


Redigeret af mnielsen - 10-Januar-2018 kl. 21:41
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2018 kl. 22:58
Oplever det samme med iOS på iPad
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2018 kl. 23:13
Jeg oplever ingen problemer. Hverken på min computer, telefon eller min iPad.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2018 kl. 23:18
Heller ingen problemer her på hverken Win10/Edge, iPad eller Android mobil.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2018 kl. 23:23
Ingen problemer her på iPad med Safari.

Hvilke reklamer ser i der har problemer?
Jeg ser oftest en Skoda ICE kampagne og så reklamen for det her helt tossede "klip dit kabel" - bras.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2018 kl. 00:00
Hej alle.

Hvis i oplever en reklame sløve sitet ned, så sig endelig til, så blacklister vi den udbyder MED DET SAMME
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2018 kl. 06:31
Så er/var det nok kun hos mig, den var gal.... Men det er ikke let at vide, HVILKEN reklame, som sløver siden - det kan jeg jo ikke lige finde ud af.

Og LIGE NU er der heller ingen sløvsind her.

Slet ingen m. Windows 8.1 eller ældre, som har problemet? Det var der også FØR den "berømte" Windows-opdatering, som skulle kunne sløve computere/servere.

Fx "Højttalerkabellængde"-tråden loader og loader, lige nu.

I nederste venstre hjørne skriver den noget lignende: "Venter på googleads.com", mens den loader - men det siger nok ligeså lidt, da alle reklamer vel kommer fra Google?


Redigeret af mnielsen - 11-Januar-2018 kl. 06:48
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2018 kl. 09:09
Der har nok været "lidt tykmælk" på internettet Tongue
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu