recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Projektor - Short throw til longthrow
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Projektor - Short throw til longthrow

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Projektor - Short throw til longthrow
    Sendt: 14-Januar-2018 kl. 22:44
Hej Recordere

Efter en ommøblering af husets kælder er der nu udsigt til at projektoren kan få en dedikeret plads, og ikke bare blive taget frem engang imellemClap

Problemet er dog at den short-throw projektor jeg har (Optoma 1080GT) egner sig dårligt til rummet, og da det er en kælder er der allerede en egnet placering i en vindueskarm der kunne passe perfekt til en projektor - men det skal være longthrow grundet rummets bredde på ca. 4 meter. Jeg kunne naturligvis godt hænge den op i loftet, men kabelføring bliver noget rod, specielt i forhold til HVOR nemt det vil være i vinduet.

Er der nogen chancer for at nogen af jer har en longthrow i ikke kan få plads til, og som vil være interesserede i at bytte?

Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2018 kl. 07:12
Hej

Har en Optoma HD141x, jeg ved nok i løbet af uge 7 om det var en ide at bytte, hvis du er interesseret i den.

Mvh Asbjørn
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu