recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Atmos - kan det virkelig ikke gøres billigere??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Atmos - kan det virkelig ikke gøres billigere??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Atmos - kan det virkelig ikke gøres billigere??
    Sendt: 20-Januar-2018 kl. 21:14
Nå, medmindre jeg vinder i Lotto bliver det desværre nok heller ikke i år at vi får Atmos i den blomme-farvede bio i kælderen. Det var Atmos eller ferie i Provence og jeg kunne lissom godt se på hende den rødhårede svensker, at der kun var ét rigtigt svar, så nu skal der virkelig tænkes kreativt, hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om Atmos foreløbig!

Det er sikkert blevet vendt før, men hvordan kan det egentlig være, at en forforstærker er dyrere end en receiver? Og findes der virkelig ikke en billigere måde at få 7.1.4 på end noget fra Marantz?? Jeg tænker, noget ala en lille billig box som intet kan, udover at dekode Atmos og smide det ud analogt til to separate receivere jeg allerede har ... eller hvad??!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2018 kl. 23:16
Hvad er der nu galt med Marantz? Kommer selv fra en stor Pioneer AV reciever, og min Marantz SR 7011 gør det på surround bedre end Pio. Og så er der dekoder til 7.2.4 fuld Atmos opsætning. Der er 9 forstærkere, så der skal lige en stereo på de sidste to kanaler. Eller nøjes med fuldt int forstærket 5.2.4 opsætning
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2018 kl. 23:24
Absolut intet i vejen med Marantz, tro mig når jeg siger at jeg er SÅ tændt på en af hifi-freaks sølvfarvede 6011'ere! Men så skal der også lige nogle fornuftige højttalere i loftet og lige pludselig har man brugt 10.000,- kroner, så derfor ...
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu