recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pio VSX-922 receiver og Harmony One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pio VSX-922 receiver og Harmony One

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pio VSX-922 receiver og Harmony One
    Sendt: 22-Januar-2018 kl. 20:13
Hej 
Jeg sælger min Pioneer VSX-922 receiver med DTS-HD og Dolby TrueHD. Understøtter også AirPlay hvis den er koblet til nettet (ethernet stik til kablet netværk indbygget, wifi dongle kan købes seperat) Købt i KT Radio for fire år siden

Har fundet en lille anmeldelse her :)

Der følger org remote med. Den originale Pioneer mikrofon har jeg ikke, men der følger en Harmon Kardon målemikrofon med i stedet (EZSet+ hedder den?) - Lige nu kan jeg ikke se kvitteringen, men skriver meget gerne en uofficel med serienummer osv på, hvis det ønskes. Men skal nok lede efter kvitteringen


Sælges da jeg netop har fået en VSX 932 - (4K kompatibel) receiver i stedet :)

Derudover ryger min Harmony One med i handlen. Den har været flittigt brugt, og bør nok have et nyt opladebatteri. Problemet er dog ikke stort da der følger en lader/holder med, og den kan sagtens holde en aften eller to uden opladning. 
Batteribyen.dk sælger sådan et batteri til 129 DKK kan jeg se

Befinder sig på Frederiksberg og skal hentes. Alternativt kan det sendes med PostNord - fragten lyder på 200 DKK til nærmeste pickup (med normalt pakkepost, uden ekstra forsikring). Her ønsker jeg forudbetaling - vil allerhelst have den afhentet her, så evt køber kan se den og jeg/vi slipper for bøvl med posten. Kan evt afleveres i Storkøbenhavn hvis vi kan finde et tidspunkt.


Jeg tænker en lille auktion med slut torsdag den 25 januar kl 20. Mindstepris er 500 kr for begge enheder samlet


Claus :)


Redigeret af claus64 - 22-Januar-2018 kl. 20:58
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2018 kl. 21:35
Sorry for at bryde ind... er den nye lækker? Modtager selv den om et par dage :-)
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 13:48
Jeg byder 500 afhentet
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 10:53
Så er det i aften kl 20 vi slutter. Der er ét bud på 500 kr, så byd endelig ;) 
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 20:20
Skønt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 12:21
hejsa, har prøvet at kontakte dig pr- telefon og herinde, men vil meget gerne handle...

kom glad :-) 
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2018 kl. 20:11
Ingen respons :(
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu