recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee - opkrævning for nedlagt produkt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee - opkrævning for nedlagt produkt

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 17:06
Hvis man so. YouSee kunde har sagt nej tak til deres rekvalmemails, kan de ikke sende tilbud om bedre abonnementer (ja, jeg er også en af dem der har fra det mig deres evindelige spammails). I så tilfælde må man selv holde øje med sine abonnementer.

Ring til YouSee, når du kommer til telefonslusen, trykker du dig frem til "jeg overvejer at opsige mit abonnement- kundeservicen, frem for den normale kundeservice.
Forklar dem din situation og spørg medarbejderen, hvordan han/hun selv ville have det i din situation.

Du får næppe pengene igen, men måske kan du få tilbudt andre produkter i kompensation.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Pinch Pinch skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

-  går den, så går den.
De har nedlagt et produkt, men sørget for at beholde varenummeret, dvs. de prøver bedvidst at tage penge for noget, der ikke eksisterer.

Personligt synes jeg det her er værre end mange af de hidtidige eksempler på deres dårlige service; det er direkte ondsindet.

Jeg er helt enig - det ER urimelig dårlig kundepleje. Som jeg også skriver, så burde det være noget der automatisk kunne stoppe ved ophør. Men jeg fastholder at der ville ligge meget arbejde via kundeservice - MEN det er jo noget man bør medregne i et sådan produkt som udbyder.

Det er simpelthen at udnytte folk. Men det samme gør sig jo ofte gældende ved mobil abonnement og internetabonnement. Det undskylder intet, men blot forklarer. Lovmæssigt tror jeg ikke der er noget at komme efter, men ja på goodwill eller interesse i at holde dig som kunde burde de kredittere.

EDIT: Jeg har selv måtte slås urimeligt længe med dem vedr en inkasso-sag på et produkt jeg end ikke havde. Det tog satme lang tid, så at tro på der kommer en kompetent medarbejder er urealistisk. De skal blive trætte af dig vil jeg påstå.
  


Redigeret af Bromberg5 - 23-Januar-2018 kl. 17:17
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Som jeg også skriver, så burde det være noget der automatisk kunne stoppe ved ophør. 


For andre er det så dejligt at gamle services ikke forsvinder, når de fjernes fra udbud.

Eksempelvis har jeg fastnettelefoni ganske gratis på en abonnementsform der ikke længere findes. Min kone har mobiltelefoni der ikke findes (lav data), det er såmænd også fint, når nu hun har det billigere end hvad der ellers tilbydes.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 18:10
Stem med fødderne - det er den konfliktret vi som forbruger har.

Og husk så at advare alle du kender om YouSee.

Længere er den ikke...
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Som jeg også skriver, så burde det være noget der automatisk kunne stoppe ved ophør. 


For andre er det så dejligt at gamle services ikke forsvinder, når de fjernes fra udbud.

Eksempelvis har jeg fastnettelefoni ganske gratis på en abonnementsform der ikke længere findes. Min kone har mobiltelefoni der ikke findes (lav data), det er såmænd også fint, når nu hun har det billigere end hvad der ellers tilbydes.

Klaus


Ja bestemt:). Har selv et gammelt cbb mobilabonnement med tidal der er bedre en dem de tilbyder idag (til mit behov)
Til top
beatmore Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2014
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beatmore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 21:00
Skriv til dem på deres facebook - det er ligesom den vej man får noget igennem i kundeservice i dag, når alle andre kan se det plejer det at hjælpe.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 22:41
Nu vil jeg nødigt tage Yousee i forsvar. 
Er du helt sikker på at der ikke findes nogle ekstra kanaler i den omtalte HD pakke?

Som jeg husker HD pakken, så var det jo altså ikke en pakke man fik for at kunne se sit tv i HD, men en pakke der indeholdt ekstra kanaler som f.eks TV3+, Discovery osv som er/var i HD. 

Hvis du f.eks har grundpakken har du formentlig stadigvæk adgang til de ekstra kanaler. Har du tjekket, hvilket kanaler du har adgang til i forhold til den pakke du betaler for?


Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 23:13
Afsinddig dårlig kundeservice..

Hvis du orker det burde du tage sagen videre.
Til top
Rowald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rowald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2018 kl. 07:13
Omg Tak for info. Den gamle betaler da også stadig for det

Når produkterne stiger, så skal de nok sige til, men den anden vej nej nej.


Til top
simony Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Juli-2006
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2018 kl. 08:55
Jeg har hele tiden haft den store pakke, så jeg er helt sikker på, at det man fik i HD-pakken, var ekstra kanaler i HD-kvalitet. Jeg har i hvertfald ikke bemærket, at der er forsvundet nogen kanaler på mit tv. Som jeg også skriver, findes den pågældende hd-pakke ikke mere hos Yousee, så under alle omstændigheder, har jeg stadig i over et år betalt for et produkt de har nedlagt. Unhappy
Til top
simony Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Juli-2006
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2018 kl. 09:02
#Rowald

Ja velbekomme! Som jeg også skriver i mit første indlæg, så kan jeg ikke være den eneste i dette land, der ikke har været opmærksom, at derfor i god tro har betalt mine regninger.

Nogle ville måske anklage Yousee for, at være i direkte ond tro, når de driver deres forretning på denne måde....
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2018 kl. 12:09
Jeg ville sende et fysisk brev stilet att.: navnet på bestyrelsesformanden og i brevet redegøre for sagen. Afslut med en anmodning om, at du krediteres for det beløb, som du har betalt fra det tidspunkt produktet blev nedlagt.
Doo Wop
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu