recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Google Chromecast Audio Dongle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Google Chromecast Audio Dongle

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jonz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til Google Chromecast Audio Dongle
    Sendt: 25-Januar-2018 kl. 17:25
Mine tre dongler er sat til forstærkere der (selvfølgelig) har en volumen kontrol.

Problemet er, at det giver 2 x volumenkontrol og det er det jeg gerne ville eliminere ved at have en box der kan det samme som en CCA men også har knapper volumen etc. Desuden er det lidt bøvlet at man skal have fat i mobilen/padden hvis man f.eks. vil sætte på pause.

Skal ikke have flere Play’lister. Det en fin højtaler, men man kan ikke justere bas/diskant som man kan på donglerne og det holder skutte i et multirumsystem. Desuden fylder den lidt rigeligt på køkkenbordet...så den blive nok skiftet til en JBL link 20 når den kommer til landet (hvis der er nogen der ved hvor man kan få fat i sådan en fætter så giv endelig lyd)

Playlisten fås for øvrigt for 800 bob på JBL’ hjemmeside hvis man kan ”nøjes” med en renoveret udgave. Jeg fik to hjem og de fejlede intet – Zip ridser og kasser der ikke havde været åbnet (kan selvfølgelig være pakket om). 

Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 16:03
Kan du ikke bare købe nogle flere JBL Playlist højttalere? Alternativt skal den højttaler du slutter Chromecast audio'en til have en volumenkontrol, det har de vel alle? Hvad har du koblet dine Chromecasts til idag?
Til top
jonz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2018 kl. 15:03
Hej Alle

Jeg har tre Google ChromeCast Audio Dongler og en enkelt JBL Playlist højtaler. Og det er jeg ganske tilfreds med.

Men jeg savner volumenkontrol + play/pause/standby knapper på donglerne som jeg har på højtaleren.

Nogen der kender til en stream-box der er baseret på ChromeCast med et par knapper på?

(Som Sonos Connect men til ChromeCast pris Wink)

Cheers

/j



Redigeret af jonz - 24-Januar-2018 kl. 15:05
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu