recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV4 og INFUSE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV4 og INFUSE

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 23:57
Oprindeligt skrevet af HH2 HH2 skrev:

Jer der har den til 55,- i året.
Har I købt gennem et specielt tilbud, eller var det bare til en gammel pris?


Det var prisen,da jeg købte for knap et år siden.


Venlig hilsen
KB
Til top
airfrede Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2007
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér airfrede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 08:17
Benytter selv med stor stor glæde Infuse 4 (mener jeg betalte 79 kr for appen éngangsbetaling).

Hvad er fordelen ved Infuse 5 fremfor 4 ?

Til top
madslundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madslundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Sådan er det med Apple. Alle brugbare apps koster penge. Det kan være lidt af et kulturchok, hvis man kun er vant til Android.
Men i tilfælde af Infuse, så vil jeg dog mene, at pengene er godt lagt ud :) 

Det var da noget underligt noget at komme med? Hvordan kan Apple have noget med det at gøre?
Infuse har måske gjort det gratis til Android, eller har Android slet ikke sådanne brugbare apps? :)
Klient Asus EB1012 - WIndows 7 og XBMC

Mit setup (gammelt): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97861&title=se-mit-htpc-setup-mads
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 09:23
Pointen var nok, at der er flere betalingsapps til iOS, end der er til Android, hvor betalingsvilligheden generelt er mindre blandt brugerne, der derfor hellere vil have gratis apps med evt reklamer og andet.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af madslundt madslundt skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Sådan er det med Apple. Alle brugbare apps koster penge. Det kan være lidt af et kulturchok, hvis man kun er vant til Android.
Men i tilfælde af Infuse, så vil jeg dog mene, at pengene er godt lagt ud :) 

Det var da noget underligt noget at komme med? Hvordan kan Apple have noget med det at gøre?
Infuse har måske gjort det gratis til Android, eller har Android slet ikke sådanne brugbare apps? :)

Det var ikke en kritik af Apple, så tag nu ikke tingene så personligt. Nej, men helt generelt, så koster apps på App Store penge, hvor selvsamme app ikke koster noget på Play Store. Det er ikke noget hverken Apple eller Google har med at gøre, men sådan har det været lige siden starten. Tænk fx tilbage på den første Angry Birds. Kom først til iOS og der kostede det penge. Senere kom det til Android og der kostede det ikke noget.

Med lige netop Infuse, så nej, den findes ikke til Andriod (tror jeg i hvert fald ikke). Men Infuse er en trimmet version af KODI. Altså er KODI langt bedre og mere bevendt. Og den koster gratis ;)
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 09:52
Det ene er jo et kommercielt produkt, mens det andet er open source.

Det har så ikke så meget med om der generelt er flere gratis apps til Android.
Til top
madslundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madslundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af madslundt madslundt skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Sådan er det med Apple. Alle brugbare apps koster penge. Det kan være lidt af et kulturchok, hvis man kun er vant til Android.
Men i tilfælde af Infuse, så vil jeg dog mene, at pengene er godt lagt ud :) 

Det var da noget underligt noget at komme med? Hvordan kan Apple have noget med det at gøre?
Infuse har måske gjort det gratis til Android, eller har Android slet ikke sådanne brugbare apps? :)

Det var ikke en kritik af Apple, så tag nu ikke tingene så personligt. Nej, men helt generelt, så koster apps på App Store penge, hvor selvsamme app ikke koster noget på Play Store. Det er ikke noget hverken Apple eller Google har med at gøre, men sådan har det været lige siden starten. Tænk fx tilbage på den første Angry Birds. Kom først til iOS og der kostede det penge. Senere kom det til Android og der kostede det ikke noget.

Med lige netop Infuse, så nej, den findes ikke til Andriod (tror jeg i hvert fald ikke). Men Infuse er en trimmet version af KODI. Altså er KODI langt bedre og mere bevendt. Og den koster gratis ;)

Nu er det jo en meget personlig mening om brugbare apps.
Sådan oplevede jeg det dog ikke i app store (har android for tiden), og når jeg ser på min konto hos Apple er det under 5 apps jeg har betalt for. Til gengæld har jeg betalt for mange flere apps på min Android.

Kodi har vi prøvet herhjemme. Det blev ikke godkendt af fruen, så det er en ommer herfra :)
Klient Asus EB1012 - WIndows 7 og XBMC

Mit setup (gammelt): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97861&title=se-mit-htpc-setup-mads
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af madslundt madslundt skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Sådan er det med Apple. Alle brugbare apps koster penge. Det kan være lidt af et kulturchok, hvis man kun er vant til Android.
Men i tilfælde af Infuse, så vil jeg dog mene, at pengene er godt lagt ud :) 


Det var da noget underligt noget at komme med? Hvordan kan Apple have noget med det at gøre?
Infuse har måske gjort det gratis til Android, eller har Android slet ikke sådanne brugbare apps? :)


Det var ikke en kritik af Apple, så tag nu ikke tingene så personligt. Nej, men helt generelt, så koster apps på App Store penge, hvor selvsamme app ikke koster noget på Play Store. Det er ikke noget hverken Apple eller Google har med at gøre, men sådan har det været lige siden starten. Tænk fx tilbage på den første Angry Birds. Kom først til iOS og der kostede det penge. Senere kom det til Android og der kostede det ikke noget.

Med lige netop Infuse, så nej, den findes ikke til Andriod (tror jeg i hvert fald ikke). Men Infuse er en trimmet version af KODI. Altså er KODI langt bedre og mere bevendt. Og den koster gratis ;)

Problemet er bare på Apple TV 4K er Kodi ikke gratis. Det er ikke nemt at installere og hvis man ikke køber det/køber en developer account skal geninstallere det hver 7 dag. Jeg har lige købt Apple TV 4K har også Nvidia Shield, men der er mange restriktioner på Apple TV 4K desværre MHT. Kodi
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 12:53
Det er utroligt, at at der ikke er flere der er utilfredse med Infuse's penge opkrævning. De laver jo penge på andre folks arbejde. Jeg ved godt, at der er foretaget ændringer i Infuse. Men det er vel Kodi teamet, der har taget det hårde slæb Jeg ved at, der ofte i andre sammenhænge, er en del modstand når det sker. Som f.eks ved poterede emulatorer.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 13:01
ahhhh -Claus- nu siger NAgash jo ganske vist det er en "trimmet" version af kodi. Han mener dog på ingen måde at infuse er lavet af kode fra Kodi teamet. - det er helt deres egen. så nej det er ikke arbejde der primært er lavet af kodi teamet.
Ellers ville der jo også være en desktop app - hvilket der ikke er. Koden til ios og android apps fra kodi er så sandelig heller ikke 100% gratis og koden er heller ikke fri, så de kan ikke "bare" hente den og ændre lidt i det for at sælge det som deres egen.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 14:29
Beklager. Jeg fik forvekslet MrMC med Infuse.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af HH2 HH2 skrev:

Jer der har den til 55,- i året.
Har I købt gennem et specielt tilbud, eller var det bare til en gammel pris?


Jeg købte den første gang i efteråret (bare almindeligt via App store, ikke noget tilbud) og har lige fået opkrævningen for kommende år på 55,-
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu