recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar eller lignende - kun til musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar eller lignende - kun til musik

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2018 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af soeren_h soeren_h skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:



Kan ses på prisudviklingen på Pricerunner:
http://www.pricerunner.dk/pl/267-3712943/Hoejttalere/Bang-Olufsen-BeoPlay-M5-Sammenlign-Priser?q=beoplay+m5&search=beoplay+m5#q=beoplay+m5&search=beoplay+m5

Du kan opsætte en prisrobot, så får du en mail når prisen ryger under det du vil give, f.eks. 3.400,-. Så er det bare at vente.


Jeg synes bare aldrig, at B&O er på tilbud.
Tror lidt at prisgrafen snyder. Hvis fx et firma sætter en enkelt demomodel til salg, så giver det en urealistisk pris på Pricerunner.


BeoPlay konmer da ofte på tilbud. Elgiganten har før kørt tilbud på M5.
Til top
soeren_h Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soeren_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2018 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Ellers har jeg en forbindelse. Hvor i landet befinder du dig? Altså hvis du seriøst overvejer en M5?


Tak for tilbuddet.
Men jeg har faktisk lige fundet ud af, at jeg også selv kan købe den for ca 3500 kr.
Så det skal helt klart overvejes.
Jeg skal lige høre den igen, da jeg egentlig oprindeligt fravalgte den pga prisen, så jeg har ikke tjekket den ret grundigt.
Søren

Farum
Til top
Mnimand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-April-2014
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mnimand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2018 kl. 13:42
Hvad med Libratone Lounge? .. Eller skal det være 'nyt'?..

De fåes til 1500-2500 på DBA. 

Til top
soeren_h Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soeren_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2018 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af Mnimand Mnimand skrev:

Hvad med Libratone Lounge? .. Eller skal det være 'nyt'?..

De fåes til 1500-2500 på DBA. 


Den ligger ikke langt fra mit oprindelige valg, som var Libratone Diva.
Men som jeg forstår det, så er Diva opgraderet på flere områder i fht. Lounge, så hvis jeg ender med Libratone, så bliver det nok en Diva.
Søren

Farum
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu