recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Live tv ikke på viaplay - Apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Live tv ikke på viaplay - Apple tv

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 21:26
Jeg har hele Viasat pakken - og kan se viaplay på pc og iPhone. - ville bare have været mega fedt hvis det var det samme på Apple tv. Men så kan jeg jo bare bruge AirPlay - bare lidt mindre smart :(
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 21:29
Altså , Viaplay er på Apple tv
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 21:35
Ja jeg ved det. Men på viaplay på Apple tv er der ikke live tv
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Ja jeg ved det. Men på viaplay på Apple tv er der ikke live tv

Hej , du og Basto har altså misforstået det.
Viasat og Viaplay er jo 2 helt forskellige ting. Viaplay er jo en app hvor du har film og serier , her er ikke alle de almindelige tv kanaler , heller ikke på pc eller mobil
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 23:47
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Ja jeg ved det. Men på viaplay på Apple tv er der ikke live tv

Hej , du og Basto har altså misforstået det.
Viasat og Viaplay er jo 2 helt forskellige ting. Viaplay er jo en app hvor du har film og serier , her er ikke alle de almindelige tv kanaler , heller ikke på pc eller mobil
MVH
du har misforstået det. Hvis man har den fulde Viasat, giver det adgang til live tv kanaler på Viaplay, lige som Yousee og Telia tv. Men har kun set det via browser
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2018 kl. 10:57
man har ikke kun live TV via browser, det har man også via app'en på tlf. eller tablet, men ikke i app'en på appleTV,.
Det er ret træls at viaplay ikke tillader samme funktionalitet på appleTV som på tlf. og tablet.

og desuden er det ikke alle kanaler man kan se som liveTV i app'en, det er vel kun ca. halvdelen


Og lige for at skære det ud i pap:

hvis man har tv pakke hos viasat, kan tilkøbe "Tv over alt", så kan man se de "fleste" af de kanaler man har i sin pakke i viaplay app'en som live TV.
man kan endda se en udsendelse der har været der (op til 24 timer)
det kan man på tlf. tablet, pc, ps4, smart tv o.s.v, bare ikke på appleTV, der skal man airplay til.


Redigeret af MulleB - 28-Januar-2018 kl. 15:15
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 09:24
jeg ved ikke om I har opdaget det, men i viaplay app'en på AppleTV er der kommet live tv.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 09:29
jo det er mega dejligt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu