recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gammelt tv og nye lydformater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammelt tv og nye lydformater

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gammelt tv og nye lydformater
    Sendt: 28-Januar-2018 kl. 10:52
Jeg har lige været sengeliggende et par dage og flyttede min Nvidia Shield Tv ind i soveværelset og koblede den på mit gamle 32” Samsung UE32ES6305 tv med HDMI for nu skulle tiden bruges fornuftigt på bingewatching :-) Jeg er også stor Plex bruger og her løb jeg ind i det problem at TV’et ikke understøtter moderne lydformater så Plex transcoder mine MKV’er og så virker undertekster ikke (gammel kendt fejl i Android/Plex)).

Hvordan løser jeg dette bedst muligt? Er løsningen en lille billig soundbar eller nyt tv? Jeg vil helst ikke ud i et større surround set up og jeg vil gerne holde fast i Plex.

Tak og god søndag

.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2018 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Jeg har lige været sengeliggende et par dage og flyttede min Nvidia Shield Tv ind i soveværelset og koblede den på mit gamle 32” Samsung UE32ES6305 tv med HDMI for nu skulle tiden bruges fornuftigt på bingewatching :-) Jeg er også stor Plex bruger og her løb jeg ind i det problem at TV’et ikke understøtter moderne lydformater så Plex transcoder mine MKV’er og så virker undertekster ikke (gammel kendt fejl i Android/Plex)).

Hvordan løser jeg dette bedst muligt? Er løsningen en lille billig soundbar eller nyt tv? Jeg vil helst ikke ud i et større surround set up og jeg vil gerne holde fast i Plex.

Tak og god søndag

det er kun lyden der trancodes. Selve af filmen gær ikke. Og det med at undertekster ikke virker nå der trancodes. Må være din server version . For jeg har ingen problemer med det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu