recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe Iphone i USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe Iphone i USA

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købe Iphone i USA
    Sendt: 06-Januar-2019 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

É
Oprindeligt skrevet af sl1000 sl1000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Tråden er næsten et år gammel.

Mon ikke trådstarter har købt en telefon.

ja det ser jeg nu men den stod øverst i min oversigt. Så jeg lagde ikke mærke til datoen.


Som de fleste siger i tråden og den artikel du linker til, kan det ikke betale sig at købe en iphone i USA.


..Hvis man betaler momsen. Det har alle dage været det som man har kunnet spare - og det har tidligere ikke handlet om at være hellig og tage til takke med man "snyder" systemet.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2019 kl. 12:31
Var der i sommer, tænkte, skal da lige se hvad sådan et par apple air koster i en Apple store, ja 25 kr. mere end i danmark, prisen trukket fra pricerunner
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2019 kl. 10:59
É
Oprindeligt skrevet af sl1000 sl1000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Tråden er næsten et år gammel.

Mon ikke trådstarter har købt en telefon.

ja det ser jeg nu men den stod øverst i min oversigt. Så jeg lagde ikke mærke til datoen.


Som de fleste siger i tråden og den artikel du linker til, kan det ikke betale sig at købe en iphone i USA.
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2019 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Tråden er næsten et år gammel.

Mon ikke trådstarter har købt en telefon.

ja det ser jeg nu men den stod øverst i min oversigt. Så jeg lagde ikke mærke til datoen.


Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2019 kl. 08:29
Tråden er næsten et år gammel.

Mon ikke trådstarter har købt en telefon.
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2019 kl. 20:38
http://onx.dk/nyheder/kan-jeg-koebe-iphone-x-i-udlandet-og-bruge-den-i-danmark/

dette er dog en x men import reglerne er det samme.

Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2018 kl. 17:53
En 8'er koster så vidt jeg kan se omkring 750$, en X'er ca. 1070$ (begge inkl. tax)
Så skal man betale moms ved indførsel er der ikke meget ide i det....
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2018 kl. 14:05
lad være
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2018 kl. 10:39
Kender man ikke den danske pris men kun den amerikanske kan man i øjeblikket regne med at man skal gange med ca 8. det svarer typisk til at man lægger 25%moms oveni den amerikanske pris, så får man de danske. - skal man betale told for en enhed ved indførsel i DK, kan jeg ikke umiddelbart se der er noget at spare. - så et eventuelt køb vil jo så være at man "regner" med ikke at blive snuppet i tolden.
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2018 kl. 10:16
Er der overhovedet noget at spare? Priserne som er opgivet på den amerikanske hjemmeside er uden statens told. Var på udveklsing i 2015 og der var prisen i sidste ende den samme i hvert fald.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2018 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Læs evt. her (selv om det omhandler iPhone X):
http://onx.dk/nyheder/kan-jeg-koebe-iphone-x-i-udlandet-og-bruge-den-i-danmark/

Tak for det. Ser nogenlunde ud som jeg forventede. Troede dog at man altid havde 1 års garanti, hvilket åbenbart ikke er 100%....
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2018 kl. 17:36
Læs evt. her (selv om det omhandler iPhone X):
http://onx.dk/nyheder/kan-jeg-koebe-iphone-x-i-udlandet-og-bruge-den-i-danmark/

Redigeret af jec - 01-Februar-2018 kl. 20:56
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu