recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Salg af cd/dvd/bd samling - Accord, Mint eller..?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg af cd/dvd/bd samling - Accord, Mint eller..?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Salg af cd/dvd/bd samling - Accord, Mint eller..?
    Sendt: 11-Februar-2018 kl. 12:51
Hej

Har I erfaringer med hvor man får mest for en samling af cd'ere, dvd'ere og blu-ray film?
(Eller er svaret måske bare at priserne er nogenlunde ens, uanset hvor man går hen?)

Hvilke priser kan man som regel se frem til at blive spist af med?
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2018 kl. 17:42
1-2 kroner stykket for cd/dvd.. Jeg gad ikke besværet og "arkiverede" mit i forbindelse med sidste flytning.. 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2018 kl. 19:24
Cd og dvd er vist næsten intet værd mere

Men bluray kan sagtens sælges.

Bare smid liste her på forum
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2018 kl. 19:33
Cd kan godt være noget værd

Hvis det er originale og ikke remastered cd’er
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2018 kl. 07:17
jeg syntes det er brand ærgeligt, at folk hellere smider cder ud, en at forsøge at sælge. og istedet for at tænke hvor kan man sælge dem, så det da bare at lave copy/paste tråde på forums egnet til salg af disse varer.
jeg leder da nærmest hverdag efter brugte cder, men der ikke mange at finde.

cder kan man godt få 10-30kr + for. self meget afhængig af hvad du har, men specielt metal og hiphop oplever jeg går til omkring den pris. feks på facebook grupper

dvd, dem forærede jeg væk, gad ikke bøvle med 2 til 5kr stk.



Redigeret af Ronny73 - 12-Februar-2018 kl. 07:28
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2018 kl. 07:38
Ellers er der jo også nogle genbrugsbutikker, hvor man nok kan komme af med dem. (Man får nok ikke noget for dem). Men så bliver de da ikke bare smidt ud, men genanvendt.
Til top
Ole N 84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: da vinci parken
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole N 84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2018 kl. 17:19
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu