recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder

 Besvar Besvar Side  <1234 16>
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har måske fundet fejlen på Subben. Jeg har kigget i bunden af subben. Her sidder der jo en 20 cm passiv bas enhed. Og når jeg lyser derind, så kan jeg se, at Conen på højtaleren er meget trykket.

Kan en trykket Cone på en passiv højtaler give en mislyd fra tid til anden?

Subwofferen er ellers utroligt lækkert lavet.

Det kunne jo være, den har fået mere end bare en bule? Måske den er revnet, og derfor den lyder sådan?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har måske fundet fejlen på Subben. Jeg har kigget i bunden af subben. Her sidder der jo en 20 cm passiv bas enhed. Og når jeg lyser derind, så kan jeg se, at Conen på højtaleren er meget trykket.

Kan en trykket Cone på en passiv højtaler give en mislyd fra tid til anden?

Subwofferen er ellers utroligt lækkert lavet.

Det kunne jo være, den har fået mere end bare en bule? Måske den er revnet, og derfor den lyder sådan?
Skaden er meget svær at se helt præcis.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 13:49
Kan du returnere selve subwooferen eller skal hele skidtet med?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 13:52
Aj hvor surt! Bærer sættet præg af at ha været brugt? Jeg tror jeg ville forlange noget nyt tilsendt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Kan du returnere selve subwooferen eller skal hele skidtet med?
Aner det ikke. Har vel et lille håb om, at Sony Danmark kan håndtere sagen - vi får se.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Aj hvor surt! Bærer sættet præg af at ha været brugt? Jeg tror jeg ville forlange noget nyt tilsendt.
Nej slet ikke, det er et nyt sæt. Jeg må se hvad sælger svarer mig i morgen.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 19:45
Har du mulighed for at smide et billede op. Hvis det giver mening.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Har du mulighed for at smide et billede op. Hvis det giver mening.
Der kommer ingen billeder nu.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Har du mulighed for at smide et billede op. Hvis det giver mening.

Der kommer ingen billeder nu.


Jeg mente af selve enheden ift fejlfinding. :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2018 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Har du mulighed for at smide et billede op. Hvis det giver mening.

Der kommer ingen billeder nu.


Jeg mente af selve enheden ift fejlfinding. :)
Jeg kan slet ikke komme til at fotografere hvad jeg mener er fejlen. Desværre.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2018 kl. 11:09
Så har jeg hørt fra Sopo i Østrig. De skriver at det nemmeste er at kontakte Sony. Jeg har derfor oprettet en sag i Sony.DK´s system, så må vi se.

Når man kigger nærmere på subben, så er det godt nok en lækker byggekvalitet - bare synd at den er i udu. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2018 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Så har jeg hørt fra Sopo i Østrig. De skriver at det nemmeste er at kontakte Sony. Jeg har derfor oprettet en sag i Sony.DK´s system, så må vi se.

Når man kigger nærmere på subben, så er det godt nok en lækker byggekvalitet - bare synd at den er i udu. 
Det er altid p.... h...... irriterende når noget nyt er i udu, og lad os håbe på en god løsning, men Sony rykker desværre ikke altid lige hurtigt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu