recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clint DC 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clint DC 3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Plammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2018
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Clint DC 3
    Sendt: 17-Februar-2018 kl. 09:21
Hejsa

Ved ikke om det er det rette sted at spørge om følgende med prøver Wink

Jeg har monteret en Clint DC 3 til vores tv inde i stuen og alle kanalerne bliver fundet og alt burde virke okay, men dette gør det bare ikke da den ikke vil vise de kodet programmer !

Jeg har sat kortlæser i og kortet er testet i andet TV hvor det virker, jeg har også rette netværks ID til 111 (har yousee). men den vil ikke vise de kodet programmer ? 

Hvad gør man kan intet finde om dette på nettet.


Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 09:45
Prøv at genstarte modtageren og lad den stå en times tid på en kodet kanal. Hvis dette ikke hjælper har jeg mistanke om at det er et CI+ modul der skaber problemet. Alternativt prøv at ringe til din udbyder for hjælp.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 10:10
Eller, sæt den på DR1 et minuts tid. Dette plejer jeg at gøre, fx når jeg lige har tilkøbt en ekstra kanal.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 21:49
Beklager mit første svar var forkert.
Det ladet til et Strong CI modul og et YouSee kort burde virke.


Redigeret af BlueFox - 17-Februar-2018 kl. 21:57
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Plammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2018
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 22:51
Ser ud til at virke, men tror jeg skal have en ny antenne forstærket på loftet da der er udslag i signal selv om alle antenne kabler er skiftet til de nye man skal bruge.

Den er ca. 8 år gammel så tænker der et kommet en ny og smarter
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu