recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Panasonic V20 50" (Solgt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Panasonic V20 50" (Solgt)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Panasonic V20 50" (Solgt)
    Sendt: 18-Februar-2018 kl. 11:41
Et styk V20 "50 i god stand i forhold til alderen, som savner ny ejer da vi ikke har plads til et ekstra tv.
Ingen retention eller burn-in. 


HBO 1000kr. eller en fornuftig stak 4K UHD blu-rays, såsom Bourne serien, Mummy serien, King Arthur, Life, Passengers, Ghost in the Shell, Spiderman Homecoming, Guardian of the Galaxies 2, Kingsmen the golden Circle.

Kan kun afhentes i Herlev.



Redigeret af Kenzo85 - 08-Marts-2018 kl. 16:42
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2018 kl. 17:34
Er der en som giver et fornuftigt bud?
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Gæst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Februar-2018
Sted: Kbg
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gæst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2018 kl. 19:12

Kunne godt være interesseret i at opgradere mit gamle mindre Panasonic plasma, hvis der er Ingen støj fra blæserne og ikke noget unormal "plasma buzz" når der vises hvidt billede, altså Sådan at man bliver generet af det..

PS. Har slet ikke adgang under nogle omstændigheder til bil, men er villig til at betale for transport (20km frem og tilbage, ialt 40km) for dig..

Lad mig høre nærmere [:)]
Til top
Gæst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Februar-2018
Sted: Kbg
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gæst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2018 kl. 19:14

Ved ikke om man kan skrive privat herinde..?

Ikke interesseret i at udlevere migselv til hele forum..
Til top
Gæst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Februar-2018
Sted: Kbg
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gæst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2018 kl. 19:38

Så lykkedes det at sende en privat besked..
Til top
Gæst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Februar-2018
Sted: Kbg
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gæst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2018 kl. 01:27

Hmm..

Du kontakter mig bare, da jeg stadig er interesseret..
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 16:42
Solgt!
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Gæst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Februar-2018
Sted: Kbg
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gæst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 16:48
OK.

..Blev aldrig kontaktet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu