recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste gratis alternativ til outlook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste gratis alternativ til outlook

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 13:17
Du kan købe en licens nøgle på ebay til 65 kr til hele office pakken :)
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 13:59
Har de stadig ikke fået lavet, så man kan bruge ens google kalender som den primære kalender i outlook? 
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 14:17
Jer der foreslår at købe en licens til Outlook på Ebay har i selv gjort dette?
Fordi det lugter da langt væk af svindel.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 14:25
Jeg har faktisk gjort det med Windows før. Læste en artikel om Forbrugerombudsmandens tanker herom. Havde bare ikke lige tænkt over det i det her tilfælde.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 14:25
jeg har en o365 personal licens, så ikke noget fra ebay for mit vedkommende, så får man samtlige applikationer - også når der kommer nye, men ja det er da en 500 om året man skal smide.
Men er man flere i husholdningen kan det virkelig godt betale sig med en standard 365 licens. så har man 5 maskiner + 5 tablet/smartphones man kan smide det på for små 900 om året.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:51
Tilslutter mig meget gerne koret der siger: Køb en gammel OEM kode til Office-pakken fra en skrottet computer på ebay/Amazon til 30-60 kr. (Det har jeg selv gjort)

Alternativt er der f.eks. disse: https://www.1and1.com/digitalguide/e-mail/technical-matters/free-alternatives-to-microsoft-outlook/

Lige som der findes browseren Mozilla findes der fra Mozilla-gruppen også e-mail klienten Thunderbird, for bare at nævne et eksempel fra listen
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 18:55
Jeg har gjort det 2 x Office og 4 x Windows 10. Alt spiller. Jeg synes det fedt!
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu