recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvordan afspiller jeg 3d?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvordan afspiller jeg 3d?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvordan afspiller jeg 3d?
    Sendt: 23-Februar-2018 kl. 21:43
Hej alle sammen, er der nogen der ved hvordan jeg kan afspille mine 3d blu ray filer fra min nas ?

nvidia shield kan åbenbart ikke håndtere dette. det er tale om bd3d og ikke sbs eller O/U fil typer.

jeg er ikke selv vildt meget inde i dette, og håber nogen herinde er noget klogere end jeg og kan sætte mig i den rigtige retning da jeg lige har anskaffet mig en projektor som kan afspille 3d og jeg elsker virkelig 3d.

har tidligere afspillet fra bluray afspiller med fyfsiske diske, men dette er afskaffet  nu da jeg ønskede en lettere løsning:)

på forhånd tak

 
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 22:52
Investér i en medie-afspiller, der kan afspille 3D ISO filer og/eller 3D MVC MKV filer.

PopCorn Hours maskiner kan f.eks. klare dette...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 22:57
gælder det alle popcorn hours maskiner? i øvrigt tusind tak for dit svar
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 06:43
Det mener jeg. Jeg har selv en A-500.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 07:51
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

gælder det alle popcorn hours maskiner? i øvrigt tusind tak for dit svar

Min C200 kan afspille 3D, men om den kan dine formater ved jeg ikke.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 09:10
Medmindre det er film man STJÆLER på nettet - hvilket det selvfølgeligt ikke er - så bestemmer man vel selv hvilket format man ripper sine originale BluRay skiver i ?
Hvad m AppleTV4 og Itunes ? Er der 3D titler tilgængelige til leje og salg ? ?

Redigeret af Lennon - 24-Februar-2018 kl. 09:14
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Medmindre det er film man STJÆLER på nettet - hvilket det selvfølgeligt ikke er - så bestemmer man vel selv hvilket format man ripper sine originale BluRay skiver i ?
Hvad m AppleTV4 og Itunes ? Er der 3D titler tilgængelige til leje og salg ? ?

Det er sku længe siden at jeg sidst kørte 3D på min C200, så jeg kan ikke huske hvor på nettet de klip kom fra. Du var den første på Recordere til at skrive at C200 kunne 3D, tror heller ikke du kan huske hvor de klip kom fra Hvis starter er interesseret kan jeg godt overtales til at downloade et klip og teste om den gamle C200 kan afspille det.

3D er fedt, især efter at der er kommet et OLED op.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 09:33
Netop de obskure klip og film fra nettet var jo kun semi 3D oplevelse - sammenlignet med originale skiver . Husker ikke om begrænsningen lå i afspilleren eller i filerne ? Kan desværre ikke afprøve det da min Popcorn har været til rep i ca 2 år . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 10:03
Video Support

M1V, M2V, M4V, M2P, MPG, VOB TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS, AVI, ASF, WMV, MKV, 3DMKV, MKV MVC, 3D BD ISO, DVD ISO, MOV, MP4, RMP4, AVC, HEVC

Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 10:53
der er tale om iso  filer, hvilket mig bekendt er den kvalitets mæssige bedste ripning,  

jeg ønsker ikke 3d sbs eller 3d o/u men full hd br 3d.. altså præcis det samme som mine skiver havde.. ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. :)
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

der er tale om iso  filer, hvilket mig bekendt er den kvalitets mæssige bedste ripning,  

jeg ønsker ikke 3d sbs eller 3d o/u men full hd br 3d.. altså præcis det samme som mine skiver havde.. ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. :)

A500 kan 3D BD ISO det må være det du efterlyser. Jeg vil ikke anbefalde at du køber en gammel C200,  den kan næppe det du vil og bør også nok have en ny strømforsyning.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 22:11
Hvad med a400... Den har jeg nemlig fundet brugt..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu