recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED 65 -
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED 65 -

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mawi37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: DK
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mawi37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OLED 65 -
    Sendt: 03-Marts-2018 kl. 09:30
Hej
Jeg har længe kigget på OLED 65 tommers tv.

Umiddelbart kigger jeg på disse modeller:

Sony A1 65 OLED
LG OLED65E7V

Hvilket TV anbefaler i og er det nu man skal købe i forhold til pris og lancering af 2018 modeller?
Er der andre modeller end de 2 der er bedre efter jeres mening?

Hilsen
Martin
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 10:22
Jeg ville spare pengene og så købe et 65B7 som er til at rigtig skarp pris lige pt. 
Til top
Mikaeljensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-August-2006
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikaeljensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 12:28
Har hoppet på et E7, da jeg er kommet til at love mig selv at købe det når det kom under 20k. Så må jeg se om det er noget ellers får elgiganten det retur
Til top
Mawi37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: DK
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mawi37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 12:49
Hvad fik dig til at vælge E7 og ikke Sony's A1?
Til top
Mikaeljensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-August-2006
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikaeljensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 17:30
Havde øje på LG OLED før A1 kom så egentlig kun det. Nu må vi se om det er en keeper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu