recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV på ferien 2018 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV på ferien 2018 ?

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2018 kl. 11:21

Kunne jo håbe en dag at vinde i lotto. Tongue

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2018 kl. 12:56
bare husk på at det endnu ikke er ALT indhold der kan downloades fra netflix. Det glemmer folk desværre ret ofte.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2018 kl. 14:30

claus_jac

Kender du til, hvad for kriterie Netflix bruger for de film man ikke kan downloade. ?

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2018 kl. 18:07
Hej.

De dns servises jeg læser om er, når Danskere ønsker at streame fra udlandet mens de sidder i Danmark.
Jeg ved ikke om der findes nogle den anden vej, så at man kan se Danske streaming tjenester mens man befinder sig i udlandet.
Men hvis det var mig ville jeg nok bare installere en VPN service i min ASUS Router.

Men med de forslag jeg hidtil er kommet med, bliver det nok svært at klare det over et mobilt bredbånd. Det er nok noget der vil trække mange GigaBytes

Hilsen Carsten. 


Redigeret af csell - 12-Marts-2018 kl. 18:21
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 12:44
Dette ændre vist ikke på det vi allerede har drøftet.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1522739660
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 12:50
@Peter - nej det ændrer reelt ikke på noget når vi stadig har begrænset forbrug i udlandet. (med mindre du kan finde noget holdbart wifi)

Beklager jeg ikke svarede på dit sidste spm. Nej jeg har ingen anelse om hvilke kriterier Netflix anvender, men jeg kunne måske forestille mig at de ting der bliver tilgængelig først vil være nyt materiale. Normalt vil netflix streaming komme som en transportstrøm, mens til en download vil du have brug for noget andet end transportstrøm, så jeg kunne forestille mig at det er et andet setup internt, der skal bruges for at levere download delen, og at de så bare tager det nyeste først.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu