recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thor: Ragnarok
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Thor: Ragnarok

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2018 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Jeg købte den på blå til 99.- og syntes at det er den værste gang bras jeg længe har set !! Dårlig jokes og dårlig historie. De er løbet tør for ideer.
Sjovt nok tager du fuldstændig fejl - de er på ingen måde løbet tør for idéer, eftersom der ligger årtiers materiale i form af tegneserierne at tage idéer fra, og det er så dét de er begyndt på nu. 
Idéen med "Thor vs. Hulk" er fra tegneserierne, og idéen med Thor som stand-up komiker er i vid udstrækning Chris Hemsworth's egen, men filmen er så tillige instrueret af manden som lavede en slags parodidokumentar med Thor, som ligger som bonusmateriale på Cap. America: Civil War. Den var da meget sjov, men desværre endte det med, at han fik lov til at lave en hel Thor-film i samme platte stil. 

"Don't you dare cut my hair!!!!!!! (Please, don't cut my hair??)" For helvede ... Dead 
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2018 kl. 14:10
Den var decideret pinlig - på niveau med The last jedi humor mæssigt.

Bassen var mudret og "one note" agtig. Nej, jeg var sgu ikke imponeret


Redigeret af Berdel - 19-Marts-2018 kl. 14:10
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2018 kl. 20:01
[QUOTE=T-1000] Jeg købte den på blå til 99.- og syntes at det er den værste gang bras jeg længe har set !! Dårlig jokes og dårlig historie. De er løbet tør for ideer.
 
 Så vil du måske sælge den til mig for en billig pengeSmile??
Ning
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Jeg købte den på blå til 99.- og syntes at det er den værste gang bras jeg længe har set !! Dårlig jokes og dårlig historie. De er løbet tør for ideer.
Sjovt nok tager du fuldstændig fejl - de er på ingen måde løbet tør for idéer, eftersom der ligger årtiers materiale i form af tegneserierne at tage idéer fra, og det er så dét de er begyndt på nu. 
Idéen med "Thor vs. Hulk" er fra tegneserierne, og idéen med Thor som stand-up komiker er i vid udstrækning Chris Hemsworth's egen, men filmen er så tillige instrueret af manden som lavede en slags parodidokumentar med Thor, som ligger som bonusmateriale på Cap. America: Civil War. Den var da meget sjov, men desværre endte det med, at han fik lov til at lave en hel Thor-film i samme platte stil. 

"Don't you dare cut my hair!!!!!!! (Please, don't cut my hair??)" For helvede ... Dead 
 
Du har ret. Der er jo planer om en milliard Marvel film inden for en nær fremtid.
Jeg er nok bare mere til feks. Iron Man 1, Thor 1 osv. det opbyggende. I de fleste af efterfølgerende bliver det hele en smule for meget for mig.
Jeg kan dog ikke lade vær med at købe dem alligevel Tongue
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

[QUOTE=T-1000] Jeg købte den på blå til 99.- og syntes at det er den værste gang bras jeg længe har set !! Dårlig jokes og dårlig historie. De er løbet tør for ideer.
 
 Så vil du måske sælge den til mig for en billig pengeSmile??
 
Den står fint på hylden ved siden af de andre. Hvem ved, det kan være at jeg syntes at den er fantastisk om nogle år, såden er det nogle gange jo.. Smile
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 11:56
Jeg kan faktisk lide alle Thor filmene, da de ikke er ens og Thor gennemgår en udvikling fra forkælet rebel, til voksen helt med fjolle tendenser. Helt på line med de fleste af os mænd.

Ingen nye MCU Marvel film har skuffet mig, da de alle er god underholdning. Men et par stykker står mere ud end andre. Thor Ragnarok, Black Panther, Captain America First Avenger og den første Avengers film er nok dem jeg bedst holder af.

Men jeg synes det er enestående hvordan de hænger sammen og hvordan de opbygger historien med solo film. Ikke som DC hvor de bortset fra Superman og Batman, introducerer nye helte uden andet end fragmenter af historie. Lidt fjollet at introducerer Wonder Woman, Aqua Man og Flash, for at give dem deres egen film bagefter.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 12:08
Hvis man går efter god underholdning uden dybere mening, synes jeg den nye Thor (og de gamle) er rigtigt gode. Ja, der er nogle platte kommentarer, men synes ikke det er direkte ødelæggende som nogle får det til at lyde som om. Men jeg bruger også film til afstresning fra en travl hverdag og har ikke noget imod at det hele er lidt light weight.

DC-filmene derimod (generelt alt Zack Snyder har lavet) synes jeg er direkte forfærdelige at se. Jeg føler jeg spilder tiden.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

DC-filmene derimod (generelt alt Zack Snyder har lavet) synes jeg er direkte forfærdelige at se. Jeg føler jeg spilder tiden.


Man ville også kunne spilde væsentlig mindre tid, hvis Snyder ikke brugte så meget slow motion.

Gad vide hvor meget der ville kunne skæres væk uden slow motion i 300?

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af kennls kennls skrev:

... Thor gennemgår en udvikling fra forkælet rebel, til voksen helt med fjolle tendenser. Helt på line med de fleste af os mænd.

Thor er en gud. Jeg har egentlig ikke behov for at kunne identificere mig med ham.

Oprindeligt skrevet af kennls kennls skrev:

Ikke som DC hvor de bortset fra Superman og Batman, introducerer nye helte uden andet end fragmenter af historie. Lidt fjollet at introducerer Wonder Woman, Aqua Man og Flash, for at give dem deres egen film bagefter.

Både Black Panther og Spider-man blev introduceret på nøjagtig samme måde - fjollet?

Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvis man går efter god underholdning uden dybere mening, synes jeg den nye Thor (og de gamle) er rigtigt gode. Ja, der er nogle platte kommentarer, men synes ikke det er direkte ødelæggende som nogle får det til at lyde som om.

Alle filmene har været fede action-film med sjove indslag:

(Thor) "Have a care how you speak! Loki is beyond reason, but he is of Asgard and he is my brother!"
(Black Widow) "He killed eighty people in two days."
(Thor) "He's adopted."


Dét er fandme sjovt! Men i Ragnarok går det jo helt over gevind, lige fra første scene. Jeg havde også svært ved at holde af Guardians-filmene, men jeg kan godt se at de er sjove. Jeg synes bare ikke vi behøvede dem i MCU-filmserien. Jeg havde for så vidt også kunnet undvære Thor, men syntes de to første film var ok. Men fremover, og i første omgang i Infinity War, kan vi altså "glæde" os til en strøm af komiske one-liners fra såvel Tony Stark/Ironman, hele Guardians-holdet og nu også Thor. Det er jeg sgu ikke sikker på at jeg orker ... så Jonas, for mig er det direkte ødelæggende for min oplevelse.

Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af kennls kennls skrev:

... Thor gennemgår en udvikling fra forkælet rebel, til voksen helt med fjolle tendenser. Helt på line med de fleste af os mænd.

Thor er en gud. Jeg har egentlig ikke behov for at kunne identificere mig med ham.


Og?
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af kennls kennls skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af kennls kennls skrev:

... Thor gennemgår en udvikling fra forkælet rebel, til voksen helt med fjolle tendenser. Helt på line med de fleste af os mænd.

Thor er en gud. Jeg har egentlig ikke behov for at kunne identificere mig med ham.


Og?

"Og"? Noget du ikke forstod?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af kennls kennls skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af kennls kennls skrev:

... Thor gennemgår en udvikling fra forkælet rebel, til voksen helt med fjolle tendenser. Helt på line med de fleste af os mænd.

Thor er en gud. Jeg har egentlig ikke behov for at kunne identificere mig med ham.


Og?

"Og"? Noget du ikke forstod?


Troll alert...tænk at lave en tråd om film om til lidt personligt fnidder

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu