recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thor: Ragnarok
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Thor: Ragnarok

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 13:45
Ingensteder blev jeg personlig. Dette er et debatforum. Her udveksler vi holdninger og argumenterer for dem. Jeg startede denne tråd for at diskutere denne film. Du lader til at have deltaget blot for at ytre din mening. Hvis ikke du kan tåle at der stilles spørgsmål ved din holdning, bør du nok ikke deltage.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Ingensteder blev jeg personlig. Dette er et debatforum. Her udveksler vi holdninger og argumenterer for dem. Jeg startede denne tråd for at diskutere denne film. Du lader til at have deltaget blot for at ytre din mening. Hvis ikke du kan tåle at der stilles spørgsmål ved din holdning, bør du nok ikke deltage.


Og du fortsætter...!
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 14:00
Nej, jeg er færdig med at diskutere med dig - tro mig.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 17:00
Jeg er vild med stort set alle MCU-filmene og Thor:Ragnarok er ingen undtagelse.
Jeg har den nok i min personlige top 3 over alle Marvel-filmene.

Smag er forskellig og jeg kommer aldrig til at prøve at undskylde min
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:



Smag er forskellig og jeg kommer aldrig til at prøve at undskylde min

Thumbs Up Sådan har jeg det også.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:



Smag er forskellig og jeg kommer aldrig til at prøve at undskylde min


Thumbs Up Sådan har jeg det også.

Lige præcis! Og hvad angår Marvel film, synes jeg bedst om 1’erne. Der har ikke været meget mere at hente på 2, 3, 4 osv., det har franchisen ikke kunnet bære
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Smag er forskellig og jeg kommer aldrig til at prøve at undskylde min

Heller ikke jeg Wink
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Jeg er vild med stort set alle MCU-filmene og Thor:Ragnarok er ingen undtagelse.
Jeg har den nok i min personlige top 3 over alle Marvel-filmene.


Jeg har det helt på samme måde. I min bog er ingen af dem DÅRLIGE. Nogle er selvfølgelig bedre end andre, men jeg har aldrig givet mindre end 4/6 på min liste over film jeg ser.

Hvad angår Ragnarok stak det helt af for mig, så jeg gav den 6/6 på listen og 10/10 på IMDb. Vi må se om den er lige så god anden gang jeg skal se den.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 08:07
for mig står Watchmen som den absolutte bedste helte film. Jeg syntes at alt i den film er regulær kunst.
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 08:10
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

for mig står Watchmen som den absolutte bedste helte film. Jeg syntes at alt i den film er regulær kunst.


Pudsigt. Den kommer jeg aldrig til at se igen 😄
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

for mig står Watchmen som den absolutte bedste helte film. Jeg syntes at alt i den film er regulær kunst.


Jeg vil gå så langt som at sige, at den er ret undervurderet.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

for mig står Watchmen som den absolutte bedste helte film. Jeg syntes at alt i den film er regulær kunst.


Den synes jeg også er virkelig god. Jeg er også svært glad for Snyders Dawn of the Dead-remake, så jeg er grundlæggende uenig når folk siger, at alt Snyder er noget man bør holde sig fra.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu