recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: ELAC WS 1235 i hvid (3 stk) (SOLGT)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: ELAC WS 1235 i hvid (3 stk) (SOLGT)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tbmilling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2016
Sted: 7800 Skive
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbmilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: ELAC WS 1235 i hvid (3 stk) (SOLGT)
    Sendt: 13-Marts-2018 kl. 14:38
Hey recordere.dk,

Da jeg har købt nye fronter til mit setup, sælger jeg mine ELAC WS 1235 (3 stk, som har fungeret som LCR).

ELAC WS 1235 er en elegant og minimalisktisk højttaler som er let at placerer, selv hos kræsne hustruer. Højttalerne har den verdensberømte JET-diskant og spiller fremragende.

Grundet det smalle design, har de naturligvis ikke specielt meget bund, så de spiller klart bedst parret med en subwoofer. Kan både bruges som LCR, men vil også fungerer fint som bagkanaler eller lignende. Der er indbyggede vægbeslag så højttalerne kan monteres både lodret og vandret på væggen.

Membraner og enheder fremstår uden ridser, skrammer eller lignende. De har ikke spillet særligt højt, da de primært har været brugt i stuen til TV, Netflix og lidt musik i ny og næ. 

Selve højttalerkassen fremstår også i rigtig god stand, udover et par fedtfingre så er der følgende at bemærke (se billeder!):
  • Den ene højtaler har slået lidt lak af hjørnet på bagsiden. Man kan ikke se det når højttaleren hænger på væggen. Det kan evt. lappes med noget hvid lak, hvis man vil
  • Et lille mærke på hjørnet af den ene højttaler, ses kun meget tæt på hvis man kigger omhyggeligt efter

For teknisk data henvises til billedet.

PRISIDE: 1.500 kr. pr styk. Sælges samlet til 4.000,-














Redigeret af tbmilling - 16-Marts-2018 kl. 16:33
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 07:08
Dem vil jeg da gerne købe, men Skive er lidt langt væk fra Nordsjælland.
Nogen gode ideer til at få den herover?
Hilsen Thomas
Til top
tbmilling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2016
Sted: 7800 Skive
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbmilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 07:44
Hej Thomas,

Jeg skal til København torsdag og fredag i denne uge. Har du mulighed for at hente dem der evt?

Hvor bor du på Nordsjælland? Skriv evt SMS 31100993. Så kan vi aftale nærmere.

Thorbjørn
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 09:47
Det er en aftale - jeg skriver en SMS med info
Til top
tbmilling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2016
Sted: 7800 Skive
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbmilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2018 kl. 16:33
Solgt.

Tak for handlen Meier!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu