recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix og Panasonic VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix og Panasonic VT50

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix og Panasonic VT50
    Sendt: 14-Marts-2018 kl. 12:46
Jeg har set Netflix på mit Panasonic VT50 i adskillige år efterhånden, men sidste uge stoppede Netflix-appen med at fungere. Jeg kan slet ikke få liv i den (Netflik fungerer stadig på mine andre fjernsyn, apple TV mv.).
Jeg ser billedet med den røde baggrund og teksten "Netdlix", men så sker der intet. Nada. Nix. "Loading-baren" (den med de fem hvide streger) bevæger sig ikke. Efter et par minutter kan jeg vælge "try again", men med samme nedtrykkende resultat.
 
Jeg har forsøgt at slette appen for at geninstallere den, men det er ikke muligt...
 
Kan nogen sige, hvad jeg skal gøre? Det er selvsagt p**** irriterende.
 
På forhånd tak for hjælpen
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 17:30
Havde et lignede problem med mit panasonic tv for en del år siden. Kontaktede Netflix og fik det ordnede den vej igennem. Men kan også være de vælger ikke at yde support til ældre panasonic tv
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 18:25
Tak. Jeg må prøve at kontakte Netflix så. Bare liiidt dyrt at skulle smide 15 af de lange efter et nyt tv, hvis det ikke kommer til at virke, selvom mit VT50 har nogle år på bagen efterhånden...
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

..
Bare liiidt dyrt at skulle smide 15 af de lange efter et nyt tv, hvis det ikke kommer til at virke, selvom mit VT50 har nogle år på bagen efterhånden...
Der findes jo andre billigere dimse løsninger når det "Smarte" i TV bliver forældet.  Smile
F.eks Chromecast eller Apple TV
Mvh. JørgenT
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 18:37
Jeg har apple tv, wii u og nintendo switch, som alle kan køre Netflix. Vil bare gerne have det i tvet, så jeg kun skal bruge en fjernbetjening og ingen ipad/iphone

Redigeret af KeWa - 14-Marts-2018 kl. 18:37
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 18:44
Hej , hmm , bruger kun ATV på mit tv , det er betydelig bedre/lettere end direkte på tv. Men ja så er det 2 fjernbetjeninger. Men du behøver da ikke at bruge Ipad/Iphone ?
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 18:45
Hvad skal du også bruge en idims til, hvis du bruger ATV?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 18:57
Fjernbetjeningen til apple tv er væk, så jeg sender fra iphone til atv. Haha.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Fjernbetjeningen til apple tv er væk, så jeg sender fra iphone til atv. Haha.


Bruger kun en fjernbetjening, min Beo4.
Det kan kun anbefales.
Den har nu overlevet to tv, to digitalbokse, en DVD og en Blu-ray afspiller, to surroundreceivere, en cd afspiller og to ATV.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 20:25
Du kan også vælge at investere i en cromecast. D 1 version burde kunne gøre det. Synes det er nemmere at bladre igennem serier, film på en mobil /tablet.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 21:00
Et væld af løsninger, tak for det, men Netflix-appen burde stadig fungere på tvet, som det var tænkt...
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 21:42
Dit tv er cirka 6 år gammel.
I den tid kan Netflix have skiftet komprimeringsalgoritmer en 3-4 gange, til en algoritme der ikke er understøttet af dit tv's hardware.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu