recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Korttidsleje af projektor – hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Korttidsleje af projektor – hvor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Korttidsleje af projektor – hvor?
    Sendt: 18-Marts-2018 kl. 19:33
Jeg skal bruge en projektor i et par dage til en konfirmation. Er der nogen, der ved, hvor man kan leje/låne sådan en henne?

Det skal være Hovedstadsområdet eller Sjælland.

Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 19:47
Hos alle PA og AV udlejnings firmaer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 22:27
Er ikke umiddelbart sikker på de bare udlejer til private. Det plejer vist primært at være til erhverv.

Der er ingen rundt om i familien/vennekredsen der har en i kan bruge?
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 23:00
hvad skal den kunne? jeg har en gammel aflagt projektor ( infocus in78) til at lægge i kælderen nemlig.


Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2018 kl. 10:06
Selvfølgelig vil de leje ud til private
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

hvad skal den kunne? jeg har en gammel aflagt projektor ( infocus in78) til at lægge i kælderen nemlig.



Har tjekket spec på Infocus in78. Den kan rigeligt det, jeg skal bruge den til. Den skal bare kunne vise lidt fotos og video af konfirmanden – og have hdmi-tilslutning. Ifølge din profil bor du i Ikast, gør du stadig det? Det er nok lidt langt at køre for at låne/leje sådan én i et par dage.... Bor selv ved Taastrup.




Redigeret af papman - 20-Marts-2018 kl. 23:03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu