recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg skal se Pacific Rim 2 - skal du?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeg skal se Pacific Rim 2 - skal du?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Nicolait Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Januar-2016
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolait Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 16:42
Nej. Den første film er blandt de dårligste film, jeg nogensinde har set.  
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Boddicker Boddicker skrev:


Den nye ser dog desværre ud til at indeholde ingen af de ting jeg elskede fra den første. Kulisserne er rykket fra nat og silende regn til høj dagslys, og animationen/CGI´en ligner til forveksling noget fra Transformers eller hvilken som helst Michael Bay film. 
Kampscenerne foregår i et alt for højt tempo, nu med flik flaks, piruetter og alt det vi er blevet stopfodret med fra ovennævnte Mr. Bay gennem de sidste mange år.



Helt enig.
Den virker som en kombi af Independence Day og Transformers, vel at mærke den sidste og ringeste af dem.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Den første er ganske fortræffelig/herrefed (vælg selv efter din alder )
Har købt billet til fredag

Stikker lige en finger i jorden. Guillermo del Toro er ikke instruktør denne gang.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 22:27
hmm,, jeg er lige vendt hjem efter en blandet oplevelse i cinemax århus. 

jeg havde som sagt bestilt billetter til filmen i imax 3d, men må sige jeg er noget skuffet, ikke over filmen i sig selv, jeg kan super godt lide den slags film, men her har vi jo alle forskellig smag.

nej, jeg var skuffet over imax! hold nu helt op hvor er det blæst op til noget det slet ikke er. billedet var ikke et hak bedre end nogen andre biografer jeg har været i, end ikke end billedet hjemme hos mig selv. 

lyden var ganske forfærdelig, filmen blev afspillede så EKSTREMT højt, og flere gange kunne man høre og opleve at lydsystemet måtte give fortabt, bunden var fuldstændig væk, midten fløs ud i tamhed, og toppen var simpelthen skrigende skinger, flere gange måtte jeg og min ven holde os for ørene, det gjorde disideret ondt og var ubehageligt!

om det er en engangsforestilling eller et enkelt uheld skal jeg lade være usagt, men efter denne oplevelse er det sidste gang jeg smider 165 kr for at se en film hos dem, så hellere nøjes med den noget kortere tur til herning i deres biografer.

øvøv 

hvordan var det i 4xd?
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 23:21
Jeg var ret så skuffet over 1'eren i sin tid, at jeg var inde og se den endnu engang, men helt venner blev jeg aldrig med den. Jeg har i dag været inde og se nummer 2 og jeg synes det er noget forfærdeligt lort.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
StigP Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StigP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 00:12
Er lige kommet retur fra 4DX og det var virkelig en god og sjov oplevelse. Sæderne kan virkelig bevæge sig og effekterne med røg, sne, vand, duft og lys gav en klart anderledes og positiv oplevelse der helt sikkert, efter vores mening, berigede filmen. Vi tog os selv i at grine flere gange af rutcheturene.
Filmen vinder selvfølgelig ingen Oscar, men det var en perfekt film til 4DX.
Klart pengene værd.
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 00:17
Det bliver et nej tak herfra
           
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 13:59
Nej herfra...

Den første sagde mig ikke noget (synes at karaktererne var overspillet, og ja jeg ved godt at det var meningen).. Rigtig fine "billeder" og dejligt, at det var dystret og mørkt... Men historien, ja den var sgu lidt for letbenet "japansk" for mig..

Og jeg er ikke blevet yngre siden, så tænker ikke, at den bliver set, før at man evt. tilfældigt falder i den, en sen aftenstund på DR eller TV2..
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 14:01
Har ikke tænkt mig at se den, medmindre jag falder over den på BD 3D i 29,- kroners bunken.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2018 kl. 17:39
Selvom jeg er rigtigt meget til 3D og masser af visuelle effekter bliver det nok et "nej" til bio, og som jacobe - når den kommer langt ned i pris, så måske på BD. Har desværre læst en del reviews nu, og der er flere der har været tæt på at udvandre, og rottentomatoes giver den 58% fra seernes side, normalt ville jeg ikke have noget imod at gå ind og se den hvis kritikere ligger på en 30-40 stykker, mens seerne ville ligge på en 60-70 stykker, men det gør de godt nok ikke denne gang.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2018 kl. 23:24
Pacific Rim blev vist på TV2 til aften. Holdt ud i mindre end10 min, da de begyndte med smalltalk foran monitorerne imens de planlagde et angreb på Uhyret, som om det var den mest dagligdags ting
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2018 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Pacific Rim blev vist på TV2 til aften. Holdt ud i mindre end10 min, da de begyndte med smalltalk foran monitorerne imens de planlagde et angreb på Uhyret, som om det var den mest dagligdags ting

- så holdt du ud længere end jeg Big smile....sikke en gang l_ _ t Dead
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu