recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg skal se Pacific Rim 2 - skal du?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeg skal se Pacific Rim 2 - skal du?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg skal se Pacific Rim 2 - skal du?
    Sendt: 21-Marts-2018 kl. 17:16
Den første er ganske fortræffelig/herrefed (vælg selv efter din alder )
Har købt billet til fredag
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Den første er ganske fortræffelig/herrefed (vælg selv efter din alder )
Har købt billet til fredag

Skal da se den, men ikke før den udkommer på disk/streaming.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 18:56
Ja, jeg ender nok også med at købe og se den på Blu-Ray senere. Så kan den hygge sig sammen med etteren på hylden.

Mvh. Jørgensen
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 19:48

Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 19:51
jeg har købt billet til torsdag i cinemax århus, det bliver samtidig første gang jeg skal ind i deres imax sal. jeg er rigtig spændt, både på filmen men også rigtig meget på det imax fis, jeg håber det er så godt som jeg har hørt det skulle være:)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 21:31
Jeg så Black Panther i IMAX salen. - Det er ikke helt noget fis, men knoppen skal godt nok lige vænne sig til det. Måtte lige tage brillerne af (som jeg havde på over mine normale briller) en gang i mellem så knoppen lige kunne få et par sekunders ro. - Sidst jeg så "3D" var Avatar.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 07:59
Jeg er temmelig spændt, og glæder mig egentlig ret meget til at opleve IMAX 3d. Har hørt og fået fortalt at det skulle være super godt. Specielt lyden i cinemax århus skulle være overlegen i forhold til mange andre steder. Har som sagt ikke selv prøvet IMAX så jeg fortæller kun hvad jeg har fået fortalt
Til top
Boddicker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2014
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boddicker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 09:03
Den første var ganske fornøjelig, så den i biffen, og har nok også set den 3-4 gange i hjemme i stuen.

Ikke den dybeste historie, men letfordøjelig mech vs monster film i flotte kulisser, stilsikker instruktion af del Toro (for det meste) og fedt soundtrack med Tom Morello på guitar. 

Kunne også lide robotternes og monstrenes motorik og bevægelsesdynamik. Med en højde på +100 meters og en kampvægt på over 1000 ton bliver de nok aldrig smidige og atletiske, og derfor var kampscenerne også i et afdæmpet og lidt klodset tempo, med fokus på styrke fremfor hurtighed.

At de forskellige robotter havde hver deres kampstil var også et plus. Brydning, klassisk boksning, MMA og Kung-Fu

Del Toro´s kærlighed for monstre, eventyr og film skinnede lige i gennem..

Den nye ser dog desværre ud til at indeholde ingen af de ting jeg elskede fra den første. Kulisserne er rykket fra nat og silende regn til høj dagslys, og animationen/CGI´en ligner til forveksling noget fra Transformers eller hvilken som helst Michael Bay film. 
Kampscenerne foregår i et alt for højt tempo, nu med flik flaks, piruetter og alt det vi er blevet stopfodret med fra ovennævnte Mr. Bay gennem de sidste mange år.

Og al respekt til Tupac, men jeg vil altså høre noget tråd når jeg ser en Mech slappe en Kaiju med et containerskib..

Beklager hvis det lyder som et surt opstød, men synes bare det ligner at en ellers glimrende film, er blevet fulgt op med noget, en marketings og merchandise afdeling har dikteret den kunstneriske retning for..

Men det ender vel med at jeg tager ind og ser den alligevel


Redigeret af Boddicker - 22-Marts-2018 kl. 09:07
Dynaudio SP40-2xREL T7/i-Lyngdorf 1120-LG 77"C3

Til top
StigP Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StigP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 14:48
Jeg skal ind og se den i 4DX i Aarhus i aften. Er spændt på hvordan det bliver :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 16:21
Bliver først når den kommer på en streaming tjeneste. 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 16:28
Der er da en stor fejl ikke at se den på et stort lærred
Medmindre man selv har projektor
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puroresufan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 16:35
Aldrig i livet, den første var forfærdelig, om jeg fatter hvad Del toro tænkte der..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu