recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kæmpestor, tung projektor i loft?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kæmpestor, tung projektor i loft?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kæmpestor, tung projektor i loft?
    Sendt: 21-Marts-2018 kl. 22:35

Hej, jeg er dybt forelsket i denne Optoma og det eneste der holder mig tilbage er efterhånden om jeg kan få den hængt op i loftet uden at ødelægge loftet...


Jeg er nybegynder med det her - og da jeg så en video af den blev jeg ret chokeret over hvor enorm den ser ud... se bare her:

Loftet er gipsplader, tror jeg.
  • Størrelse : 49,8 x 14,1 x 33,1 cm (BxHxD)
    Vægt : 7,8 kg
  • Har I nogle erfaringer eller tips til hvordan man bedst hænger sådan en fætter op i loftet...?
Tak på forhånd ;)

Venlig hilsen
Nikolaj

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 23:03
Som med alt andet tungt der skal hænges op, skal du finde bærende elementer. Det nytter ikke noget at du bare skruer en skrue i et tilfældigt sted. Hvis det er et hus, skal du have fundet spærrene, så du kan skrue et beslag op i det. Gipsplader alene vil på ingen måde kunne holde projektoren.