recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem skal se Deadpool 2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem skal se Deadpool 2?

 Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Hvem skal se Deadpool 2?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
28 [73,68%]
2 [5,26%]
4 [10,53%]
4 [10,53%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvem skal se Deadpool 2?
    Sendt: 22-Marts-2018 kl. 18:15
Den nye Trailer til Deadpool 2 er lige kommet ud


Må tilstå at den "lettere" afstumpede 1.person fortælling virkede på mig. Om det var på grund af nogle stramme baller eller kampscenerne er jeg ikke helt klar over, men 2'eren lover vist ualmindeligt meget af samme boldgade som 1'eren :-)


Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 18:20
jeg skal da så meget se DP2  :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 18:57
Jeg skal helt sikkert se den, når den kommer på Blu-ray.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 21:12
Humoren, stilen...ja hele pakken i 1eren, var helt suverænt. Så jeg skal helt klart se nr. 2.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 21:52
Enig med Silentbob. Herlig humor og et gensyn værd inden toeren melder sig på Blu-Ray.

Mvh. Jørgensen
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 13:35
nogen der ved om den kommer i den nye 4dx sal i århus? så kunne den da være ganske morsom at prøve derinde når nu pacific rim 2 var så dårlig en oplevelse i imax salen... 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 16:28
Jacob - jeg ved ikke om man kan se så langt frem, men vælg biografen på kino.dk og så kan jeg i hvert fald se at Infinity War kommer til at blive vist i 4 forskellige udgaver fra den 25/4. Så mon ikke Deadpool også gør? - ikke mindst fordi Nordisk film bio'en ikke har andre 3D muligheder.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 21:15
Skal ind og se den i bio sammen med sønnen, han glæder sig helt vildt og er stor deadpool fan. Han elsker 1’eren og er 8 år.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 22:28
Den skal helt klart ses
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu