recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HIPER, hvem har ret?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HIPER, hvem har ret?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 13:47
Det var også ment som et pressionsmiddel.

Men du skal selvfølgelig også være parat til at gøre det.

Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 13:39
det fjerner jo ikke gebyret på 699 kr som jeg egentlig er mest utilfreds med, hiper som leverandør er udemærket, og billigere end alle andre som jeg lige kan se det. derfor søger jeg en anden vej, og jeg vil da mene efter overstående at jeg juridisk har ret, men jeg er også den forurettede i sagen, derfor vil jeg gerne høre jeres mening 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 13:21
Opsige dit abbonemment.

Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2018 kl. 13:13
hej alle sammen.

Jeg skulle idag have haft besøg af HIPER for at få opgraderet vores internet forbindelse i huset grundet den tidligere forbindelse var utrolig ustabil, og smed mig af netværket både lan og wifi, jeg måtte hver eneste dag genstarte routeren for at kunne komme på nettet igen. men det er en anden historie.

teknikeren ville komme mellem 07.00-16.00, og ville ringe 30 minutter før ankomst.

teknikeren ringer idag kl. 10.24, jeg når ikke at tage telefonen, han/hun ringer med privat nummer, og lægger ikke nogen telefonsvare til mig, ergo ved jeg ikke hvem der har ringet eller hvorfor, og det skal lige siges jeg er på arbejde og har 20 minutter hjem fra arbejde.

da jeg så kommer hjem fra arbejde og tjekker min postkasse, (her ved jeg endnu ikke at det private nummer der har haft ringet til mig er en hiper medarbejder) finder jeg en lille seddel om forgæves tekniker besøg, på sedlen står der at tidspunktet er 10.35, altså præcis 11 minutter efter det private nummer ringede til mig.

jeg ringer så til hiper og de fortæller mig at jeg har fået et gebyr på forgæves tekniker besøg på 699 kr, det bliver jeg stik tosset over, og siger det vil jeg ikke betale. 

for det første. teknikeren ringer med privat nummer, og lægger ikke en besked på telefonsvaren så man kan agere ud fra det, jeg nåede som sagt desværre ikke at tage min telefon, og det kan jo ske for alt og alle, og de færreste vil nok finde sig i at skulle betale 699 kroner for ikke at nå at besvare deres telefon.

for det andet. teknikeren ringede 11 minutter FØR HAN HAVDE KONKLUDERET der ikke var noget hjemme, hvilket fremgår at den seddel han smed i min postkasse, og hiper skriver at teknikeren ringer 30 minutter før han er på adressen. men 11 minutter er ikke 30, og jeg kan ikke nå hjem fra arbejde på de 11 minutter uanset hvad.

for det tredje. min kæreste og vores søn var hjemme hele formiddagen og har ikke hverken set eller hørt teknikeren banke på.

jeg nægter at betale de penge og jeg føler mig virkelig pisset på, jeg syntes det er noget svineri at byde folk den slags, min chef kunne da lyn hurtigt blive stinkende rig hvis jeg gjorde sådan mod mine kunder når jeg kom ud til forskellige for at skulle lave ventilation.

jeg har så været i kontakt med hiper, og de er uforstående og forstår ikke hvorfor jeg er sur, men alligevel opretter din en sag og sender videre til TDC som står for deres teknikere.


hvad er jeres mening, og hvad syntes i jeg skal gøre. ?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu