recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oploade fra Iphone til Zyxel router?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oploade fra Iphone til Zyxel router?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oploade fra Iphone til Zyxel router?
    Sendt: 24-Marts-2018 kl. 18:29
Har lige sat en ekstern harddisk til min Zyxel router så vi kan dele billeder osv. på tværs i hele hjemmet Clap

Kan jeg få min Iphone til at uploade direkte til en mappe på den eksterne harddisk på Zyxel Routeren?

Det er en Zyxel VMG3925-10A

Har pt dropbox som telefonen oploader til automatisk - men det var jo smartere det var direkte til den eksterne harddisk Smile

Kan sagtens leve med at kopiere fra Iphone til Dropbox til Harddisk - men hvis det andet virker, er det lettere (let er godt Embarrassed)

Er klar over telefonen kun vil kunne tage backup når jeg er indefor wifi dækningen herhjemme
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 19:19
Der er et par muligheder, men den vigtigste er nok at det er zyxel der skal have lavet en app så du kan tilgå harddisken (da du har valgt at have NAS funktionalitet aktiveret på Zyxel-routeren. Ikke umiddelbart min kop te. Det har været en seriøs sikkerhedsrisiko tidligere, og i mine øjne skal en router kun have maks 3 ting. Route-funktion, switch og wireless.)

MEN søg på zyxel drive i appstore og tjek om den er kompatibel med din router. - MEN bare lige for at højne sikkerheden en smule. 
Sørg for at have en specifik bruger oprettet til NAS-delen, som IKKE er dine administrator oplysninger på routeren. (og jeg håber du har ændret dem fra bruger: admin, Pass: 1234 og slettet den bruger der hedder "user" - de ting står hardcoded direkte i manualen som ligger online.)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu