recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tråd forsvundet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tråd forsvundet?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2018 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Præmie til Safaribrugere, Fup eller Fakta

Jeg ville gerne vide om der var andre der var stødt på den, og deres erfaringer. Det så ret professionelt ud, og var et link der kunne klikkes videre på. Derfor synes jeg ikke det var forkert at bringe linket til det jeg så.

Næh... Den er forsvundet fra harddiskens overflade! Har søgt efter den, både her på sitet, samt på Google. Den er væk. Og hjemmesider kan sagtens se professionelle ud, og måske har den ikke været det alligevel. Måske en moderator eller recordere-personalet lige gider at skrive her?Smile

Hvor så du siden? I et link i en mail, eller blot en alm. Google-søgning, eller reklame?

Og alle de konkurrencer på nettet, eller andre steder... Jeg tror ikke på dem!!


Redigeret af mnielsen - 21-April-2018 kl. 16:46
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2018 kl. 16:38
Præmie til Safaribrugere, Fup eller Fakta

Jeg ville gerne vide om der var andre der var stødt på den, og deres erfaringer. Det så ret professionelt ud, og var et link der kunne klikkes videre på. Derfor synes jeg ikke det var forkert at bringe linket til det jeg så.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2018 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg spurgte om en konkurrence for Safaribrugere er Fup eller Fakta, og vedlagde et harmløst link. Hvad er meningen?

Hvad var overskriften for tråden? Måske, linket ikke var så uskyldigt endda, så det var for at undgå spam og andet muligt skrammel, at den blev slettet? Selv om du ikke synes, der var noget at pege fingre ad i linket...

Men hvad var overskriften for tråden?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2018 kl. 16:00
Jeg spurgte om en konkurrence for Safaribrugere er Fup eller Fakta, og vedlagde et harmløst link. Hvad er meningen?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu