recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google tror jeg er en robot?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google tror jeg er en robot?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google tror jeg er en robot?
    Sendt: 04-September-2018 kl. 00:43
Hej,

Hver gang jeg vil søge på Google her hjemme, om det er på min computer eller på min iPhone, så tror Google jeg er en robot, og jeg skal derfor løse en CAPTCHA for at bevise andet.

"Google har registreret usædvanlig trafik fra mit netværk" men mig bekendt, har vi ikke lavet noget om her hjemme?

Men selvom jegtaster den CAPTCHA korrekt, så forsvinder denne meddelelse ikke, og næste gang jeg vil bruge Google igen skal jeg gøre det igen.

Nogen der ved hvordan jeg kan løse dette?

EDIT:

Jeg har så lige fundet ud af, at jeg bliver kun bedt om at skrive CAPTCHA ved Google, hvis jeg bruger privat browser i Safari på min iPhone, eller at jeg bruger Inkognito i Google Chrome på computer? Er det ikke vildt underligt? Det er jeg aldrig blevet bedt om på mit hjemmenetværk, også selvom jeg bruger Inkognito nogle gange, har jeg aldrig set denne alarm og jeg skal skrive CAPTCHA.


Redigeret af Alinity - 04-September-2018 kl. 01:12
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2018 kl. 08:40
jeg bliver ofte bedt om det.

Især på udenlandske sider.

Senest da jeg skulle logge på en konto i USA.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2018 kl. 08:54
Måske er du en robot?
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2018 kl. 09:32
ET phone home
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2018 kl. 09:48
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2018 kl. 15:21
mr. robot

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu