recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny fane i Microsoft Edge Browser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny fane i Microsoft Edge Browser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny fane i Microsoft Edge Browser
    Sendt: 01-Oktober-2018 kl. 18:03
Hej med jer

Hvordan pokker kan man få sin edge browser til at åbne google søgemaskine- i stedet for Bing?

Når jeg åbner Edge, så åbner den fint med Google som start side, men hvis jeg vælger "ny fane" så åbner den en ny fane, hvor man har bing som søge maskine- ret træls :)

Og jeg har sat foretrukne søgemaskine op til Google

:)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2018 kl. 18:42
Indstillinger/ åbn Microsoft egde med/en eller flere bestemte sider
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2018 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Indstillinger/ åbn Microsoft egde med/en eller flere bestemte sider



Det har jeg gjort, det er der den sættes til at åbne en speciel side når man åbner edge. Men den åbner bing søgeside når jeg vælger åben NY fane
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2018 kl. 22:20
Gå til Google.dk (eller hvad du vil have som standardsøgemaskine). Vælg Indstillinger > Avanceret; rul lidt ned og vælg Skift Søgemaskine og vælg så Google som standard.
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 06:38
Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Gå til Google.dk (eller hvad du vil have som standardsøgemaskine). Vælg Indstillinger > Avanceret; rul lidt ned og vælg Skift Søgemaskine og vælg så Google som standard.


Det har jeg gjort, det giver intet nyt i NY FANE, velægger et billede :)

Som man kan se, så åbner edge med google og det virker perfekt.



Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 08:53
Under avancerede indstillinger kan du vælge hvilken søgemaskine du vil søge med fra adresselinien, f. eks Google. Så vælg at åbne en ny fane med en blank side, og brug derefter adresselinien til at søge i. Ikke helt det du efterspørger, - men alligevel (“Ikke godt nok” Microsoft). Du kan desværre ikke vælge andet end de 3 muligheder du har vist til at åbne en ny fane.
Alternativt, brug en anden browser.


Redigeret af pfugl - 02-Oktober-2018 kl. 08:54
/Peter
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 17:40
Tak for svaret
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu