recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony TV og Sony Reciever, spiller det sammen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony TV og Sony Reciever, spiller det sammen?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2010
Status: Offline
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony TV og Sony Reciever, spiller det sammen?
    Sendt: 15-December-2018 kl. 10:18
Halløj derude.

Jeg har en kammerat hvor jeg har rådet ham lidt til hvordan han skal trække kablerne i hans nye hus.

Der er blevet trukket et hdmi kabel og et optisk kabel ud til teknik skab fra hver tv.
Han har højtaler i loftet.

Nu har han så købt Sony tv 2 stk til huset. Ville den bedste løsning ikke være at købe en sony receiver også? Så kan han vel styre lyden på forstærker via tv’et selvom den står ude i skabet? Jeg har selv LG TV og en marantz forstærker, der kan jeg også styre det hele med tv fjernbetjeningen.

Jeg har kigget på denne:

Men de skal vel have 2 stk, da de har 2 stuer med 1 tv i hver og højtaler i begge rum.?
De har også købt chromecast audio. Da jeg syntes det spiller godt sammen med grupper osv.

Håber i forstår ellers spørg :-)

På forhånd tak og god jul

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu