recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?

 Besvar Besvar Side  <1 23242526>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:



Jeg er ked af den udvikling, og havde også håbet at man fra Recodere's side gjorde lidt mere for at tilsikre en god og konstruktiv debat, men det lader ikke til at det har den store interesse, og det er jo nok også grunden til at forummet ligeså stille og roligt bliver mindre og mindre interessant at besøge.



Grunden til at der langsom bliver mindre og mindre grund til at være her er udover at meget at det der skete her er flyttet til Facebook, så at man her kun må have den rette holdning ellers bliver man udskammet, og så er hi-fi ved at gå samme vej som fastnettelefonien

Og Nej det er ikke for at generer dig at jeg fortæller jeg ikke opgaver problemet, det er en vigtigt del at fejlfindingingen, hvis 100% oplevet det, på apple tv og kun på apple tv, så er det helt klart en fejl fra apple side at , men da jeg ikke oplevet problemet, så må fejlen ligge et andet sted.

det kan godt være vi to tit kan være uenig. Men vi skal være glade for vi ikke oplever de udfordringer med tv2play, og lade dem være i deres brokke klub. De vil ikke lytte
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1075
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af aalb1970 aalb1970 skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af aalb1970 aalb1970 skrev:

Til alle jer, der ikke oplever problemet:

Det er indiskutabelt, at der er et problem med hakken hvert 6. sekund. Det står slet ikke til diskussion. Så undlad venligst at poste i denne tråd, med mindre I kan fremlægge konkret bevis (f.eks. en video) for, at I ikke oplever problemet.

På forhånd tak.
Det med video er prøvet, så drejer diskutioner vi bare til at de er fordi videoen er optaget på en forket måde der ikke viser det, netop fordi der er folk som dig der nægter at indse at det ikke er et problem alle har.

Da alle ikke har problemet må fejlen derfor ligge i forskellen på opsætningen mellem en person der oplevet problemet og en der ikke gør det.

Har du prøvet at nulstille tv og apple tv til standart indstillinger og se om fejlen så stadig er der ?
Hvis apple tv ikke sidder direkte ti tv har du så prøvet at sætte det direkte i tv ?


Prøver du bare at være morsom, eller kan du ikke læse?

Selvfølgelig har jeg prøvet alt. Det er INDISKUTABELT, at der er et problem. Kan man ikke se problemet, har man ikke noget at gøre i denne tråd.


Istedet for at være så sur over jeg ikke har problemet, burde du bruge den info til at det ikke kan være en fejl fra hverken Apple tv4, eller TV2, derfor må fejlen findes andet sted, mit bud er dit udstyr / internetforbindelse men det lader til at du er så blind at had over jeg ikke hat problemet at du ikke kan se klart.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1075
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:



Jeg er ked af den udvikling, og havde også håbet at man fra Recodere's side gjorde lidt mere for at tilsikre en god og konstruktiv debat, men det lader ikke til at det har den store interesse, og det er jo nok også grunden til at forummet ligeså stille og roligt bliver mindre og mindre interessant at besøge.



Grunden til at der langsom bliver mindre og mindre grund til at være her er udover at meget at det der skete her er flyttet til Facebook, så at man her kun må have den rette holdning ellers bliver man udskammet, og så er hi-fi ved at gå samme vej som fastnettelefonien

Og Nej det er ikke for at generer dig at jeg fortæller jeg ikke opgaver problemet, det er en vigtigt del at fejlfindingingen, hvis 100% oplevet det, på apple tv og kun på apple tv, så er det helt klart en fejl fra apple side at , men da jeg ikke oplevet problemet, så må fejlen ligge et andet sted.

det kan godt være vi to tit kan være uenig. Men vi skal være glade for vi ikke oplever de udfordringer med tv2play, og lade dem være i deres brokke klub. De vil ikke lytte


Lyder som en god ide, tror ikke de er interesere i at få løst problemet, de er mere inteserede i at være sure på TV2
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 20:00
Jeg tør dårligt spørger jer. Understøtter jeres tv native 25 og 50p for jeg har hørt om skærme er ikke kan det. Jeg ved en for et par år siden at købe et der kun kunne de amerikanske billede hastigheder

Redigeret af T-Duck - 14-September-2020 kl. 20:01
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 20:21
Er der nogen her i tråden der har været i dialog med Tv2play for nyligt?

Efter deres medarbejder overfor Flatpanels erkendte, at Apple TV havde udfordringer med at "fortolke" TV2play's signal har jeg ikke været i kontakt med dem. Det var i Januar, og der er ikke sket mere, så er der nogen der har været i kontakt med dem, og fået en form for tidshorisont fra dem, eller er det mon blot en af de fejl der aldrig nogensinde bliver løst.




Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 20:35
skriv da til dem her https://www.facebook.com/omtv2
Play er jo bare en lille tjeneste under tv2 koncernen.

men det her er da "yderst interessant" :-) 
https://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger?jobid=61486


Redigeret af claus_jac - 14-September-2020 kl. 20:38
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 11:07
Jeg skrev til dem for en måneds tid siden, og fik svaret at de stadig kigger på problemet...

Jeg havde en periode - efter en TV2 PLAY opdatering - hvor problemet var så godt som elimineret (man skulle virkelig kigge efter for at se det). Men, efter yderligere en opdatering, kom problemet tilbage. Dog ikke så slemt som det var fra starten af.


Redigeret af Deschain - 15-September-2020 kl. 11:10
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg tør dårligt spørger jer. Understøtter jeres tv native 25 og 50p for jeg har hørt om skærme er ikke kan det. Jeg ved en for et par år siden at købe et der kun kunne de amerikanske billede hastigheder


Måske tv'et lige præcis ikke understøtter TV 2 Play live, selv om alt andet i 25/50p virker fint.

Eller måske var det et fjollet spørgsmål. Det virker som om at du ikke engang gider at forholde dig til de ting, vi allerede HAR svaret dig på og det hele kører i ring.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg tør dårligt spørger jer. Understøtter jeres tv native 25 og 50p for jeg har hørt om skærme er ikke kan det. Jeg ved en for et par år siden at købe et der kun kunne de amerikanske billede hastigheder


Måske tv'et lige præcis ikke understøtter TV 2 Play live, selv om alt andet i 25/50p virker fint.

Eller måske var det et fjollet spørgsmål. Det virker som om at du ikke engang gider at forholde dig til de ting, vi allerede HAR svaret dig på og det hele kører i ring.
jeg prøver stadig på at fejlfinde, da jeg synes det er mærkeligt nogle har udfordringer andre har ikke. det har du måske ikke forstået endnu? og er atv sat til igennem receiver eller direkte til tv? det kunne og så være spændende om jer der er udfordringer om det er der, hvis i slutte direkte til tv, hvis den er sluttet til receiver. men det lader til det er svært at få jeg til at prøve ting.

og det nytter ikke noget at have nejhatten. man er nød til at spørger sig selv hvorfor det sker, og hvis det så ikke er det der er fejlen, så begynder man forfra.

Redigeret af T-Duck - 15-September-2020 kl. 11:38
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:



Måske tv'et lige præcis ikke understøtter TV 2 Play live, selv om alt andet i 25/50p virker fint.

Eller måske var det et fjollet spørgsmål. Det virker som om at du ikke engang gider at forholde dig til de ting, vi allerede HAR svaret dig på og det hele kører i ring.

Husk, selvom det er fristende at komme med et modsvar til alt den tågesnak, så er det ligesom at smide benzin på bålet.

Jo flere vi er der tier den slags ihjel, jo større er sandsynligheden for at det stopper. :) 

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:



Måske tv'et lige præcis ikke understøtter TV 2 Play live, selv om alt andet i 25/50p virker fint.

Eller måske var det et fjollet spørgsmål. Det virker som om at du ikke engang gider at forholde dig til de ting, vi allerede HAR svaret dig på og det hele kører i ring.


Husk, selvom det er fristende at komme med et modsvar til alt den tågesnak, så er det ligesom at smide benzin på bålet.

Jo flere vi er der tier den slags ihjel, jo større er sandsynligheden for at det stopper. :) 

Tågesnak. hvis man ikke vil spørger hvorfor fejlen er sket. så kan man godt glemme at finde fejlen. hvis alt det andet ikke lykkes. Prøv nu at tænke ud af boksen.. hvad sker der, hvis i sætter den direkte til tv'et, eller kører i arc fra tv? prøv nu at være åben
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:



Måske tv'et lige præcis ikke understøtter TV 2 Play live, selv om alt andet i 25/50p virker fint.

Eller måske var det et fjollet spørgsmål. Det virker som om at du ikke engang gider at forholde dig til de ting, vi allerede HAR svaret dig på og det hele kører i ring.

Husk, selvom det er fristende at komme med et modsvar til alt den tågesnak, så er det ligesom at smide benzin på bålet.

Jo flere vi er der tier den slags ihjel, jo større er sandsynligheden for at det stopper. :) 


Præcis! Ignorer dem, selvom det kan være svært...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23242526>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu