recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Scroll slider i Excel, indehold vises ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scroll slider i Excel, indehold vises ikke

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Man ruller da på hjulet på musen for at scrolle.


Det bestemmer man da selv.
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 20:20
nix, har ikke noget med det at gøre, har testet!

Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 20:19
ja,ved mindre regneark, men med flere hundrede tusinde linje bliver det hårdt for pegefingeren
Jan


Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 20:19
og det er ikke fordi du har sorteret på en kolonne?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4311
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 15:35
Man ruller da på hjulet på musen for at scrolle.
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 14:37
Hej Excel eksperter.

Når jeg i Excel har store arbejdsark, kan jeg på min egen PC hjemme tage fat i slideren med musen for at scrolle, og samtidig se alle linjer i arket flytte sig op og ned.
Når jeg gør det samme på min arbejds-PC, så flytter linjerne i arket sig ikke, først i det øjeblik jeg slipper slideren igen med musen vises de linjer jeg har scrollet ned til.
Har jeg f.eks. mange linjer med numre i en kolonne som er sorteret i nummerorden, er det nemt at finde ned til f.eks. numre som begynder med 888.
Vores IT folk ved ikke hvordan dette ændres, og jeg har søgt i Google i timevis, håber nogen herinde ved det.

Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu