recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:Boxer TV modul C+ 4 stk for 860 kroner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:Boxer TV modul C+ 4 stk for 860 kroner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bhaldborg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2012
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bhaldborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S:Boxer TV modul C+ 4 stk for 860 kroner
    Sendt: 08-Juni-2021 kl. 17:48
DVB-T2 Viaccess CI+ CAM modul (CAM) til TV via egen antenne for til Boxer TV programkort - Også til Boxer HD kanaler.



4 stk for 860 kroner

eller pr stk. 215 kr

brugte Boxer TV modul C+

kan sendes Med Dao eller postnord? eller Afhentning I Thisted

Mobil Nr 30 74 60 04 eller Sms






Redigeret af bhaldborg - 13-Juni-2021 kl. 14:54
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

mit Setup

Vincent SV-237 mkll Klasse-A hybrid integreret forstærker - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player -Audiovector M3 Signature
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:21
Du har glemt prisen.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
bhaldborg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2012
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bhaldborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:27
nu er det retter tak Flemming
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

mit Setup

Vincent SV-237 mkll Klasse-A hybrid integreret forstærker - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player -Audiovector M3 Signature
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 19:20
Nej du har kun skrevet Boxers pris, ikke din egen.
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
bhaldborg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2012
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bhaldborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 21:16
er det bedre nu 

har nedsat prisen til 700

Flemming
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

mit Setup

Vincent SV-237 mkll Klasse-A hybrid integreret forstærker - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player -Audiovector M3 Signature
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2021 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af bhaldborg bhaldborg skrev:

er det bedre nu 

har nedsat prisen til 700

Flemming


Ja, bortset fra at prisen er alt for høj. Du skal nok ned omkring 150 kr./stk. hvis du vil gøre dig håb om at få dem solgt. Skal også siges, at jeg ikke har Boxer og er derfor ikke interesseret i køb.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2021 kl. 09:05
fltk : Stil dig ned i en butik, og fortæl dem om deres priser, og hvorfor de er forkerte. Og tag så samtidig et skilt på så alle kan se at det her er alt for dyrt. Især hvis det er en af de forretninger der hver eneste uge sender reklameblade ud om hvor meget du kan spare på deres produkter, i forhold til sidste og næste uge.
Har du ikke andet at lave, end at forsøge at forpurre en anden brugers salg? Eller hvad er pointen?
Potentielle købere skal nok kunne gennemskue hvad de har lyst til at betale. Og det er jo ikke som om sælger prøver at holde nypris skjult.
Mvh. l'Blundt
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2021 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af l'Blundt l'Blundt skrev:

Har du ikke andet at lave, end at forsøge at forpurre en anden brugers salg? Eller hvad er pointen?


Pointen er ganske simpel: Alt hvad jeg har skrevet i denne tråd er gjort i den bedste mening, nemlig at hjælpe sælger til at få det bedste og hurtigste salg ved at foreslå en så realistisk pris som muligt. Hvis nogen har følt sig stødt over hvad jeg har skrevet, så beklager jeg meget, for det har som nævnt ikke været meningen.

Flemming


Redigeret af fltk - 09-Juni-2021 kl. 12:12
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu