recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamada DTV-3000HDD-80GB ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYamada DTV-3000HDD-80GB ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Emne: Yamada DTV-3000HDD-80GB ?
    Sendt: 18-Oktober-2006 kl. 22:59

Hej

Hm, måske dette spørgsmål ikke hører hjemme i denne gruppe, men prøver alligevel.

Jeg har hos MM-Vision købt en DVB-T modtager med indb. harddisk, en Yamada DTV-3000HDD-80GB. - Den fungerer for såvidt godt nok, men, den medfølgende manual er tyndere end tynd, og faktisk ikke rigtigt brugbar til noget...

Er der nogen hér der kender denne modtager ?, det jeg er interesseret i at vide er om det på een eller anden måde er muligt at stoppe harddisken når den ikke bruges ? - Det er lidt iriterrende at den tilsyneladende står og snurrer med så snart modtageren er tændt, og jeg ved at det lader sig gøre på andre modtagere. - Som nævnt er manualen ikke til nogen hjælp, ligesom der tilsyneladende ikke findes nogen justeringsmuligheder i menuerne.

På forhånd tak for svar !

/Ole

/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2006 kl. 09:52

Jeg prøvede den i en periode i sommer.

Jeg er sikker på, at der var et menupunkt under opsætning af maskinen, hvor man kunne enable/disable time-slip - hvis du "disabler" time-slip, så burde harddisken først starte op, når optagelse/afspilning begynder, og du skulle fortsat kunne sætte et program på pause!

miri
Til top
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2006 kl. 22:16

Hej

Det var lige det der manglede ! - Nu fungerer det som det skal...

Tak for info !

/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu