recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - No Time To CDON ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

No Time To CDON ?

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2021 kl. 15:59
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2021 kl. 17:18
Det varer godt nok lang tid før den udkommer.

Udgivelsesdato: 2031-12-31
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2021 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det varer godt nok lang tid før den udkommer.

Udgivelsesdato: 2031-12-31
Hvor fandt du den? Synes ikke der stod noget brugbart.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2021 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det varer godt nok lang tid før den udkommer.

Udgivelsesdato: 2031-12-31
Hvor fandt du den? Synes ikke der stod noget brugbart.
Stod ude i højre side, lidt ned under forudbestil. Men i 2031. 10 år inden udgivelse.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2021 kl. 18:30
Tror ikke vi lever i samme tidskapsel?... 2031 er 10 år _efter_ Wink   
Minder lidt om udgivelserne fra Pink Floyd (nej, ingen sammenligning) som grundet ophavsrettigheder først udkom ca. 10 år efter den "aktuelle" koncert ... LOL 

Bond Cool

Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 08:45
Man kan nu købe (forudbestille) No Time To Die, Steelbook.

Forsøger at lægge en ordre..... men man får ikke valgmuligheden for at betale med Visa? (som ellers står som betalingsmulighed på forsiden?)  
Jeg vil ikke oplyse mit cpr-nummer og vil ikke omstilles til bank via deres side......

Har forsøgt at kontakte Cdon, i flere forsøg, men aldrig fået svar.

Hvor køber i ellers jeres film?

Bond Cool

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 08:57
Ved ikke lige hvad der er sket med cdon de sidste par år, det er i hvertfald ikke i den gode retning det er gået

Du kan altid prøve coolshop, der kan den også forudbestilles
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Man kan nu købe (forudbestille) No Time To Die, Steelbook.

Forsøger at lægge en ordre..... men man får ikke valgmuligheden for at betale med Visa? (som ellers står som betalingsmulighed på forsiden?)  
Jeg vil ikke oplyse mit cpr-nummer og vil ikke omstilles til bank via deres side......

Har forsøgt at kontakte Cdon, i flere forsøg, men aldrig fået svar.

Hvor køber i ellers jeres film?

Bond Cool

Det har jeg også oplevet, klagede endda til cdon, men der var ingen fejl i deres systemer og kortbetaling var ikke fjernet. Problemet opstod sjovt nok kun, hvis der var varer på forudbestilling i kurven. Jeg lukkede derfor min konto, da jeg heller ikke vil betale via bank eller faktura. 
Så for nylig, da jeg ville tjekke igen, dukkede kortbetaling frem igen. 
Ellers kan Coolshop anbefales, stort set samme pris, men ingen porto på bestillingen. 


Redigeret af JeTex - 15-November-2021 kl. 10:15
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 12:49
Ha, ja det er åbenbart ved forudbestillinger fænomenet med manglende Visa-betaling opstår... Confused
Har lige prøvet at lægge en "hyldevare" i kurven - ingen problem, muligheden for at betale med Visa er tilgængelig - men så snart jeg lægger en forudbestilt vare i kurven, forsvinder denne mulighed !? skørt LOL

Bond Cool


Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Ha, ja det er åbenbart ved forudbestillinger fænomenet med manglende Visa-betaling opstår... Confused
Har lige prøvet at lægge en "hyldevare" i kurven - ingen problem, muligheden for at betale med Visa er tilgængelig - men så snart jeg lægger en forudbestilt vare i kurven, forsvinder denne mulighed !? skørt LOL

Bond Cool




Mon det kan have noget at gøre med at de først må lave trækningen når varen er sendt, er det et visa kort kan de samtidigt kun reservere beløbet i 30 dage, derefter forsvinder reservationen.

Så er det en vare de allerede nu ved kommer om længere tid end 30 dage, så er visa betalingen ingen sikkerhed for dem.
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Ha, ja det er åbenbart ved forudbestillinger fænomenet med manglende Visa-betaling opstår... Confused
Har lige prøvet at lægge en "hyldevare" i kurven - ingen problem, muligheden for at betale med Visa er tilgængelig - men så snart jeg lægger en forudbestilt vare i kurven, forsvinder denne mulighed !? skørt LOL

Bond Cool




Mon det kan have noget at gøre med at de først må lave trækningen når varen er sendt, er det et visa kort kan de samtidigt kun reservere beløbet i 30 dage, derefter forsvinder reservationen.

Så er det en vare de allerede nu ved kommer om længere tid end 30 dage, så er visa betalingen ingen sikkerhed for dem.
God pointe (måske) prøvede med Ternet Ninja 2 som jo har release date d. 1. december - men nej...

Bond Cool

Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 15:31
Any way.... har forudbestilt og betalt den hos Coolshop - med Visa og pengene trækkes først ved levering.
Så ingen Visa-restriktioner her... Big smile

Pris CoolShop: kr. 299,- fragtfri       - ialt: kr. 299,-
Pris Cdon:       kr. 279,- fragt.kr.39, - ialt: kr. 318,-

Bond Cool

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu