recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2006
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2021 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg kunne ikke i aftes på Apple TV.

Ok, det virkede fint direkte på min bærbare med Nordvpn.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2021 kl. 18:47
Har du prøvet igen? Det virkede ikke i browser da jeg prøvede tidligere i dag.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2021 kl. 19:06
Kan HBO max vise 24p materiale? 

Mit Panasonic x10 skifter ikke om, når jeg sætter en film igang, som det gør, når jeg ser Netflix.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2021 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Kan HBO max vise 24p materiale? 

Mit Panasonic x10 skifter ikke om, når jeg sætter en film igang, som det gør, når jeg ser Netflix.


Alle nyere Warner releases er i 23,976, jeg ved dog ikke med ældre film, descære konvaterer de alle Tv shows til 25.000 af hvilken grund ved sikker kun dem selv
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2021 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af BrianS BrianS skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Et kæmpe kvalitetsløft både på video/audio delen, så det bliver thumbs up. Der mangler kun en ting, mulighed for nedrykning af subs, de står jo næsten midt på skærmen. Teksten kan vises i flere størrelser, og forskellige gennemsigtigheder osv, men hvorfor skal den placeres så højt oppe i billedet.
Det er en fejl at underteksterne hopper rundt. HBO er opmærksomme på det og vil rette fejlen så snart det er muligt. 
Det må vi se frem til, krævede lidt tilvænning, at subs stod så højt oppe i billedet.

Jeg har ikke været ude for, at teksterne lå ret højt oppe. Er ikke anderledes end andre steder.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2021 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Kan HBO max vise 24p materiale? 

Mit Panasonic x10 skifter ikke om, når jeg sætter en film igang, som det gør, når jeg ser Netflix.


Alle nyere Warner releases er i 23,976, jeg ved dog ikke med ældre film, descære konvaterer de alle Tv shows til 25.000 af hvilken grund ved sikker kun dem selv

Super! Tak!
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2021 kl. 18:06
Når jeg forsøger at tegne et HBO MAX-abonnement, kan jeg kun vælge mellem nedenstående to muligheder. Jeg har også forsøgt at oprette en konto med min søns emailadresse, men kun samme to muligheder. Altså ingen tilbud om “50% resten af livet”. 

Er der andre, der oplever dette???




Redigeret af KeWa - 30-Oktober-2021 kl. 18:07
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2021 kl. 18:52
Hej KeWa

Prøv følgende link, hvor det står tydeligt. Jeg googlede HBO Max, og der var det det første link. Det tilbud vil jeg selv benytte mig af i den kommende uge.


Mvh. Jørgensen
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2021 kl. 18:57
Hej Jørgensen. 

Tak. Det er dette link, jeg har fulgt - to gange. 

I maj fuckede Stofa op, da jeg tegnede et abonnement. De gav mig HBO, men fjernede det igen straks, før jeg overhovedet fik der brugt. Jeg tænker, at dette måske kan forklare problemet med min email, men det forklarer ingenlunde problemet med min søns email, som aldrig er brugt til noget udover fortnite. 
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2021 kl. 19:04
Ok, så ved jeg ikke lige, men måske kan det hjælpe at slette browserhistorikken og begynde forfra. Edit: herunder cookies.

Mvh. Jørgensen


Redigeret af Jørgensen - 30-Oktober-2021 kl. 19:10
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2021 kl. 20:01
Alle gode gange tre Smile Prøvede endnu engang at tegne et abonnement. Denne gang på min iPad, hvor jeg de to første gange brugte min pc. Og nu virker det. 
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2021 kl. 20:18
Dejligt. Så er der styr på det. God fornøjelse.

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu