recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB-C hub med display-port som kan dual display
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB-C hub med display-port som kan dual display

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB-C hub med display-port som kan dual display
    Sendt: 07-Juni-2023 kl. 09:37
PS hvorfor skriver du "en fra min laptop HDMI" ?
Det er jo meningen at det eneste kabel mellem dock og laptop skal være et USB-C.
Alle skærme, strøm m.m. skal jo forbindes til docken.
Lenovoen har plads til 2 DP og 1 HDMI, og vi bruger dem på arbejde. Div. ekstrene konsulenter har ikke problemer med at forbindes deres bærbare af forskellige mærker til docken
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2023 kl. 17:10
Lenovo Thinkpad usb-c Dock burde vel kunne klare det. 
Synes jeg har set dem helt ned til 250kr på dba
Til top
klegind Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2016
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klegind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2023 kl. 10:18
Kære Forum,

Jeg er på udkig efter en USB C hub med display-port. Det er et krav at jeg kan køre to skærme, dvs. en fra min laptop HDMI og en fra hubben (Display-port).

Kan I anbefale en hub som opfylder dette krav?


Knus,
Kris
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu