recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opstart af ny iPhone.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opstart af ny iPhone.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opstart af ny iPhone.
    Sendt: 28-Juli-2023 kl. 21:57
Min far har købt en ny iPhone. 

Jeg tror han har fulgt en eller anden guide for at overføre indhold fra den gamle iPhone til den nye. 

På den gamle står der:

Venter på opdatering.
Hold denne iPhone i nærheden af den nye iPhone, mens dine oplysninger overføres.

Hvor lang tid tager den slags, og tændes skærmen på den nye når den er færdig? Skærmen slukket efter 20-30 sekunder, og det er vel ikke meningen at man skal skrive sin kode igen og igen for at holde liv i den!?

Pt. er der gået over en halv time, og der sker ikke meget.


Redigeret af kaizer - 30-Juli-2023 kl. 21:51
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2023 kl. 22:06
Konen fik ny iPhone sidste år, hun mener det tog under 10 minutter.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2023 kl. 22:13
Hmmm.

Gad vide hvad der så er galt? Jeg havde heller ikke forventet at det ville tage så lang tid. Nu er der gået over 45 minutter og den gamle iPhones skærm er konstant tændt, mens den anden er slukket. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2023 kl. 22:22
Tænd for den nye…..

Er i kommet forbi de der “skyer” der verificerer telefonerne?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2023 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Tænd for den nye…..

Er i kommet forbi de der “skyer” der verificerer telefonerne?


Klaus

Ja, noget der skulle fotograferes eller lign. (Jeg var der ikke). Han fik også besked på at hvis det med “skyen” ikke virkede, kunne han bruge en 6 cifret kode i stedet for. Det var koden han fortsatte med. Så han mener telefoneren har kommunikeret.

Stadig ingen ændring.

Jeg kan tænde for den nye. Den beder om hans selvvalgte kode, og på skærmen står der derefter at den installerer, mens noget drejer rundt på skærmen som om den arbejder. Men skærmen går i dvale hele tiden. 


Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2023 kl. 22:50
Vi har stoppet og prøver igen i morgen.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2023 kl. 23:37
Den gamle tlf skal være med iOS 11 eller nyere. Man kan også bruge en iPad til at starte en ny tlf op, eller omvendt som jeg blev nødt til denne gang.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2023 kl. 08:55
Jeg var ude for det samme for nyligt. Efter 3 timer (vi sad og spise frokost imens) stoppede jeg den og startede forfra med og valgte i stedet at sætte den nye op fra icloud - det tog væsentligt hurtigere!
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2023 kl. 12:00
Jeg tror vi fik det til at fungere i aftes. Det tog 10-15 min og undervejs virkede det som om den gik helt i stå. Forskellen var dog at der sjældent kom slukket skærm.
Til top
sd Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2012
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2023 kl. 20:04
Mon ikke den nye skulle opdatere systemet først til 16.6? Det tog min 11pro det meste af en time at gøre...
Powered by beer and chips
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2023 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af sd sd skrev:

Mon ikke den nye skulle opdatere systemet først til 16.6? Det tog min 11pro det meste af en time at gøre...

Jo, det var den besked han fik på den gamle telefon begge gange.

Det så dog ikke ens ud begge gange. Første gang virkede det ikke til der skete noget som helst på den nye telefon, og skærmen gik ud hele tiden. 2. gang kunne vi følge med i hvor langt den nye telefon var nået, og det var hurtigt overstået.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6081
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2023 kl. 21:34
Nu har vi set på den overskrift længe nok...
Vil du ikke nok ændre Optart til Opstart Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu