recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Auto update apps på iPhone virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auto update apps på iPhone virker ikke

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Auto update apps på iPhone virker ikke
    Sendt: 30-Marts-2024 kl. 09:19
Jeg har sat min iPhone SE, 3. generation, til automatisk at opdatere apps. Det virker dog ikke. Jeg må manuelt opdatere dem når der er nye versioner.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 09:37
Du er ikke alene. Jeg har præcis samme problem    - og med samme mobil ☺️
Har iøvrigt samme problem på min IPad.

Begge enheder installeret med nyeste OS 17.4

Måske man bare skal være tålmodig vente længe før opdateringen sker automatisk ?


Redigeret af filmfreak - 30-Marts-2024 kl. 09:47
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 09:58
Min iPad 10 opdaterer alle apps automatisk, men min iPhone XS gør ikke. Jeg har aldrig ændret noget på indstillingen, så hvorfor gør de det ikke bare på begge? Og hvor henne ændrer jeg på indstillingen på min iPhone, der lå 47 opdateringer til apps Shocked

Redigeret af Munch - 30-Marts-2024 kl. 10:00
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Og hvor henne ændrer jeg på indstillingen på min iPhone, der lå 47 opdateringer til apps Shocked


Det gør du under indstillinger>app store>appopdateringer. Men det hjælper jo åbenbart ikke, så for at gøre det manuelt så gå ind i App Store og tryk på dit ikon i øverste højre hjørne. Herefter kan du vælge om du vil opdatere alle, eller kun enkelte apps.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg har sat min iPhone SE, 3. generation, til automatisk at opdatere apps. Det virker dog ikke. Jeg må manuelt opdatere dem når der er nye versioner.

Slå auto opdatering fra.
Log ud fra dit Apple id.
Genstart telefonen
Log ind på dit Apple id
Slå auto opdatering til.
Vær sikker på at din telefon er på wifi.

Klaus


Redigeret af KlausDM - 30-Marts-2024 kl. 11:12
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Og hvor henne ændrer jeg på indstillingen på min iPhone, der lå 47 opdateringer til apps Shocked


Det gør du under indstillinger>app store>appopdateringer. Men det hjælper jo åbenbart ikke, så for at gøre det manuelt så gå ind i App Store og tryk på dit ikon i øverste højre hjørne. Herefter kan du vælge om du vil opdatere alle, eller kun enkelte apps.

Flemming
Tak, hermed gjort. Håber det kommer til at virke for dig. Jeg glemmer at se om der er opdateringer, så rart hvis det foregår automatisk.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af KlausD KlausD skrev:

Vær sikker på at din telefon er på wifi.

Det tror jeg ikke vil hjælpe en disse i mit tilfælde. Det eneste wifi jeg har er fra en mobil 4G router og telefonen har selv 5G😊

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausD KlausD skrev:

Vær sikker på at din telefon er på wifi.

Det tror jeg ikke vil hjælpe en disse i mit tilfælde. Det eneste wifi jeg har er fra en mobil 4G router og telefonen har selv 5G😊

Flemming 

Kig dine indstillinger til Mobilnetværk igennem. Du skal rulle helt ned i bunden af siden under dine apps.

Slå disse til:

Hjælp til Wi-Fi
iCloud Drive
iCloud-sikkerhedskopi

Så bruges der 5G, når wi-fi er dårligt. 




Redigeret af Brixen - 30-Marts-2024 kl. 15:48
Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det tror jeg ikke vil hjælpe en disse i mit tilfælde. Det eneste wifi jeg har er fra en mobil 4G router og telefonen har selv 5G

Hvordan er din opsætning af app store i indstillinger?
Hvis den står til ikke at bruge mobildata og du ikke er på wifi med din telefon, er der en god grund til at dine apps ikke opdateres automatisk.

Har du gjort de andre ting jeg anbefalede?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det tror jeg ikke vil hjælpe en disse i mit tilfælde. Det eneste wifi jeg har er fra en mobil 4G router og telefonen har selv 5G😊



Er telefonen på wifi eller ikke?
Hvis ikke, så tjek om du har tilladt automatiske overførelser via mobildata. 
Det er i Indstillinger>App Store>mobildata
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Er telefonen på wifi eller ikke?
Hvis ikke, så tjek om du har tilladt automatiske overførelser via mobildata. 
Det er i Indstillinger>App Store>mobildata


Telefonen er aldrig på wifi og tilladelse til automatiske overførelser via mobildata har altid været slået til.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2024 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:


Slå disse til:

Hjælp til Wi-Fi
iCloud Drive
iCloud-sikkerhedskopi

Så bruges der 5G, når wi-fi er dårligt. 




1 og 2 var ikke slået til. 3 har altid været slået til, men jeg skal alligevel manuelt sætte sikkerhedskopiering i gang via mobildata.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu