recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iMazing - kan ikke slette billeder på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iMazing - kan ikke slette billeder på iPhone?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iMazing - kan ikke slette billeder på iPhone?
    Sendt: 05-Maj-2024 kl. 13:41
Jeg har kopieret en del billeder ud fra min kones iPhone og over på min computer, fordi hun gerne vil slette alle billederne.

Men når jeg i iMazing gerne vil slette billederne, får jeg følgende besked:

"Error deleting photos on xyz. Details: DCIM folder not found".

Så hvad så - kan jeg ikke slette billederne via iMazing?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2024 kl. 15:07
Det kommer vist nok an på om iCloud fotos er slået til. Se her:



Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2024 kl. 16:54
Ja, den besked fik jeg også først jeg prøvede på at slette de billeder jeg havde kopieret. Og jeg tror nok at jeg har disabled iCloud Photo Library. Men i hoved menuen i iCloud står Fotos stadigvæk "til". Under Fotos har jeg disabled synkronisering af denne iPhone. Og under iCloud Drive har jeg endda slået denne fra. Er det ikke nok? Er der mere jeg skal gøre? Efter jeg havde gjort ovenstående kom så den først nævnte fejlmeddelelse.

Eller kan man "bulk" slette billederne direkte på iPhone, så man ikke skal slette dem ét for ét?


Redigeret af Thorvald - 05-Maj-2024 kl. 16:55
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2024 kl. 17:57
ja bare vælg en masse billeder på telefonen og tryk slet. Er ikke så svært.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2024 kl. 18:29
Ja ok, det kan man jo. Men kan man også vælge alle, på én gang, lige som man kan på en computer?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2024 kl. 18:59
Hvad er grunden tilst du bruger imazing og ikke bare Windows stifinder?



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2024 kl. 19:39
Hmmmm - man kan da ikke bruge Windows Stifinder med iPhone, kan man? Eller er der noget jeg har glemt? Men i øvrigt fungerer iMazing ellers godt, og det koster ikke det store (lidt over 300 kr/år).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2024 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hmmmm - man kan da ikke bruge Windows Stifinder med iPhone, kan man?

Det har fungeret fint for mig siden jeg fik min første iPhone.
Lige nu er jeg på en 12mini og her virker det stadigvæk.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2024 kl. 06:03
Jeg har på fornemmelsen af at vi har snakket om dette før. Men der var et eller andet man skulle gøre for at det virker, så vidt jeg husker? Fordi normalt virker Windows stifinder ikke automatisk med iPhone.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6991
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2024 kl. 06:40
Stifinder under Windows virker som alt andet.

Man skal bare trykke OK på iphone når den tilsluttes PC

Meget nemt  
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2024 kl. 06:49
Næææh, det tror jeg ikke. Der kom ikke nogen valgmulighed på iPhone om det. Jeg kunne godt åbne iPhone på computeren, som var det et drev, men det var et tomt drev. Som jeg har oplevet det har det altid været lidt besværligt at overføre f.eks. billeder fra iPhone til Windows computer, netop pga. Apple's økosystem. Det fungerer ikke helt på samme måde som med min Android telefon, hvor jeg netop på mobilen kan vælge om jeg skal overføre filer eller bare oplade og en ting mere (3 valgmuligheder).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2024 kl. 14:37
Undskyld mig - Det er simpelthen noget fordrukkent sludder at det har noget med Apples økosystem at gøre. Når nu vi andre har kunnet gøre det i årevis kan du selvfølgelig også.



Klaus


Redigeret af KlausDM - 06-Maj-2024 kl. 14:39
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu